ludienyberg

Nakna kvinnor

Publicerad 2013-10-08 22:09:18 i Allmänt,

Jag: "Okej, jag tror det där typ... kommer ge de högsta besökssiffrorna någonsin." Producent: "Du är fan patetisk." Jag: "Tack, kära Producent-som-jag-inte-fattar-att-jag-inte-avskedat-än-då-vi-inte-kommer-över-ens-för-fem-öre! Gullig åsikt, men siffrorna i tabellen ljuger inte. Nakna kvinnor säljer." Producent: "Jo, men det faktum att du skriver det bara för att få läsare, det var det jag tänkte på." Jag: "Meh... Du e ful!" Producent: "Jag går hem nu, ses imorrn." Jag: "You know, if you're gonna be like that, don't even bother coming tomorrow!" Producent: "Okej, fuck you. Hejdå." Jag: "Jo, kom. Jag behöver en producent." Producent: "Ungefär som en komapatient behöver en respirator. Okej, men jag vill ha högre lön." Jag: "Du har ingen lön." Producent: "Va?!" Jag: "Lyssna på det här, hur låter det här?"
 
I'm sitting alone, trying hard not to rhyme
But I simply don't think I will manage this time
Unrhymeable actors like James Gordon Lewitt
Should stop me from that but, fuck me, I still do it
 
Producenten hade dragit. Jag: "Meh. Suro." Gammelsmurfen kom. Gammelsmurfen: "Var det här det var nakna kvinnor?" Jag: "Nej, jag ljög för att få läsare, ditt kåtarsel. Gå härifrån." Gammelsmurfen: "MEH DÖ!!!!!" Batman kom. Batman: "Lugna er, grabbar! Tänk på att det finns nakna kvinnor i byggnaden!" Gammelsmurfen: "DET FINNS INGA, LUDVIG LJÖG!" Batman: "Jaha... Okej, hejdå." Skurt kom också men ingen orkade lyssna på honom.
 
Ludie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela