ludienyberg

The return if the Mig

Publicerad 2013-03-20 21:49:34 i Allmänt,

Yeeeeeeaaaaahhhhh, bitches!!!! Här är min blogg! Vilken superblogg! Här kan allt hända! Här vet man aldrig vad som ska hända, sade det redan men whatever. Jag är tillbaka, yeeeeeeeeaH! Här vet man aldrig om jag kommer typ slåss med en smurf eller...
 
Producent: "Ludvig... LUDVIG! Håll käften! Vad gör du?" Jag: "Tänkte försöka locka tillbaka lite läsare. Har inte haft några på ett tag." Producent: "Men oj, jag undrar så vad det kan bero på! Kanske för att du inte skrivit på 40 år och kanske för att du bara skriver om att du slåss med smurfar!" Jag: "Jo, ibland får jag lite likes faktiskt när jag lägger ut inläggen på facebook." Producent: "Jävlar, förlåt... Vilken mästare, hur många priser..." Jag: "LALALA!!!!!" Producent: "Meh, tyst!!! Du avbröt min sarkastiska förolämpning!" Jag: "Nu tycker ju jag att du är lite vrång, sörrö! Eller vad säger du, Batman?" Batman: "Jag håller med." Producent: "Vad fan gör han här?" Jag: "Hela mitt crew är här! Batman, Skurt och... ja, det var alla." Gammelsmurfen: "Haha! Han låtsades glömma mig! Så jävla tokigt alltså, för han gillar ju inte mig! HAHAHAHA!!!!!!" Jag: "Käften, smurfjävel. Jag tänkte ersätta dig med Frodo." Frodo: "Hurra!"
 
Gammelsmurfen: "Frodo???" Producent: "Snälla, lägg av bara..." Skurt: "TYST!!! Vi ska prata om den bristfälliga tvångsvården av unga!" Frodo: "Ja, jag tycker då sannerligen..." Gammelsmurfen: "JAG TYCKER LUDVIG ÄR DUM I HUVET!!!" Jag: "MEH, FUCK YOU!!!!!!" Jag och Gammelsmurfen började slåss. Skurt: "Alltså, jävla SKIT!!!" Producent: "Blir det alltid så här?" Batman: "Alltid, håll käften. LUDVIG, GE DIG FÖR FAN OCH KOM OCH DISKUTERA TVÅNGSVÅRDEN AV UNGA!!!!!" Jag: "KÄFTEN!!! JAG SLÅSS JU!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela