ludienyberg

Gollums kärleksbekymmer

Publicerad 2013-03-04 20:55:23 i Allmänt,

Frodo och Sam ska hjälpa Gollum få en tjej. Låt se hur det går.
 
Frodo: "Så, Gollum. Vem är ditt hjärtas stora kärlek?" Gollum: "Din mamma." Frodo: "VAD FAN!!!???" Gollum: "MEN OKEJ, JAG SKÄMTADE!!! Jesus, keep your pants on. Rose är min stora kärlek." Sam: "Va?! Fuck you, hon är ju min!" Gollum: "Oh, yeah? Vi får väl se. Hon står där borta vid baren."
 
Gollums raggningsförsök
 
Gollum: "Hej där, bönan!" Rose: "Ihi! Fniss!" Gollum: "Hehe! Ska du hänga på hem till mig och... öh... äta sushi?" Rose: "Ihi! Jag gillar inte sushi! Ihi! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHI!!!!!!!!!" Gollum: "MEH TYST!!!!!!" Vakt: "Hur var det här då?" Rose: "Alltså, han är typ creepy!" Gollum: "Jag är inte creepy! Jag är ju värsta raggern ju!" Vakten: "Eller hur? Och jag heter Kjell-Bjarne." Gollum: "Hur stavar du Bjarne? BAHAHAHAHAA!!!!!! Du ser, jag är bara för festlig!" Rose: "Faktiskt! Ihi! IHI!!!!!" Gollum: "Tyst, jag vill inte ens ha dig längre."
 
Sams raggningsförsök
 
Sam: "Hej, puman!" Rose: "Vadå puma? Jag är väl ingen puma heller? Ditt drägg!" Sam: "MEH, JAG ÄR INTE DRÄGG! Okej, eh... Hej, bönan!" Rose: "Det snodde du av Gollum." Sam: "Meh, hur i helv... Hur vet du vad han hette?" Rose: "Jag fick hans kort. Han är tydligen advokat! Åh, vilken man! Jag borde ha tittat på kortet innan jag miste honom för evigt!" Sam: "MEH HAN LJUGER JU!!!! Jag är mycket bättre, jag är... kock." Rose: "Men du är ful." Sam: "DU ÄR FUL DIN _________!!!!!!!!!!!!" Rose: "Moget." Frodo: "Hej, Rose." Rose: "Frodo! Jag älskar dig!" Sam: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela