ludienyberg

Kinderägg

Publicerad 2013-06-16 22:56:26 i Allmänt,

Paret Puttesson har varit på Coop Forum med sina tre barn Leif, Loke och Lotta och köpt Kinderägg. Nu är de hemma och barnen sätter fort i sig chokladäggen för att kunna öppna den gula kapseln som döljer sig inuti. Nu har den glädjefyllda stunden, då barnen får se vilka roliga leksaker de fått, kommit. Leif: "Yes! Jag fick kaninen!" Loke: "MEH, JAG SA JU ATT JAG VILLE HA MITTENÄGGET, DET ÄR ALLTID DÄR DEN DÄR BRA LEKSAKEN ÄR SOM DE GÖR REKLAM FÖR!!! JAG FICK BARA NÅN JÄVLA LINJAL SOM MAN SÄTTER IHOP!" Mamma: "Svär inte!" Lotta: "Meh, ja'rå, jag fick värsta fula hästen, jag ville ha mittenägget, jag sa faktiskt det!" Leif: "Nej, jag sa det." Pappa: "Men Loke och Lotta kanske kan få låna kaninen?" Loke: "NEJ, JAG VILL HA EN EGEN!!!"
 
Pappa: "Men du har ju fått en... fin linjal." Lotta: "JAG VILLE HA KANINEN!!! ÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!" Loke: "JAG MED!!!! JAG VILL HA ETT TILL KINDERÄGG!!! VI ÅKER TILLBAKA OCH KÖPER ETT TILL!!!" Lotta: "Mig med!" Mamma: "Men herregud, nej, det förstår ni väl..." Loke: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Pappa: "TYST, LOKE, FÖR HELVETE!!!!" Leif: "Nu svärde ju pappa!" Pappa: "DET HETER SVOR!!!" Mamma: "Men okej, vi åker tillb..." Pappa: "NEJ!!!!! VI FÖRHANDLAR INTE MED TERRORISTER!!!!" Leif: "Vad är en terrorist?" Lotta: "JAG VILL HA EN KANIN!!!!!!" Loke: "JAG M..." Pappa: "OM DU SÄGER 'JAG MED' SÅ KOMMER DET INGEN JÄVLA TOMTE I ÅR!!!!" Leif: "Det är lugnt för mig, jag har fått min kanin." Loke och Lotta: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!" Pappa: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!" Mamma: "MEN TYST FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela