ludienyberg

Abraham

Publicerad 2013-06-13 22:37:19 i Allmänt,

Abraham har tagit med sig sin son Isak upp på Höga Berget. Isak: "Vad göro vi här, o fader?" Abraham: "Jag ska döda dig." Isak: "VA???!!!!" Abraham: "MEN SNÄLLA, SKRIK HÖGRE, JAG HÖRDE INTE!!!!" Isak: "TYST!!! Vad fan ska du döda mig för?" Abraham: "För att bevisa min hängivenhet till Gud." Isak: "Meh... Gud finns ju inte." Abraham: "OH, you're gonna be sorry when He gets here, boy!" Isak: "Jaha, han får gärna komma." Gud: "Nu äro jag häro!" Abraham: "Vad brao! Nu skolo jago skäro halso avo mino sono Isako föro viso huro mycko jago troo påo Gudo." Isak: "Du är en idiot." Abraham: "TYST!!!" Gud: "Alltså, nu är ju jag den siste att tacka nej till ett hederligt offer men att kötta sin son är lite väl skevt, även för kristendomen." Batman: "Håller med!" Jag: "Jag också!"
 
Gud: "Äh men för helvete..." Abraham: "Batman och Robin!" Jag: "Meh, jag är inte Robin, ditt arsel, jag heter Ludvig. Vi är här för att hejda dig i ditt onda uppsåt! Ondis! Jävla busis alltså!" Batman: "Ja, det är faktiskt fett weird att döda Isak, det är vi alla över ens om." Isak: "Tack! Då kan jag gå tillbaka till mitt Twilight-marathon." Gud: "BAAAA!!!!! HAN TITTAR PÅ TWILIGHT, DÖDA HONOM!!!!" Batman: "JA, DÖDA HONOM!!!" Jag: "GAAHAAAAAAA!!!!" Abraham: "Men jag tycker Twilight är ganska bra!" Jag: "Meh, nej." Gud: "BATMAN! LUDVIG! Ni måste döda de där två! De är ett hot mot alla katoliker i den Fria Världen!" Jag: "Consider it done, mothafucka, yo-yo, bitch niggah fucking yippie-ki-yay mother..." Batman: "De drog." Gud: "VAD FAN!!!! Ludvig, ditt... kuko! Måste du dra en timmes jävla one-liner?!" Jag: "Ja."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela