ludienyberg

Sagan om de två tornen

Publicerad 2013-01-05 22:15:00 i Allmänt,

Aragorn, Legolas och Gimli har träffat Gandalf igen och nu är de fyra på väg till Rohan. Gandalf: "Vänta, min häst måste BAJSA!!!"
 
Producent: "Men alltså, really?! REALLY?! Du kör på din jävla skit och piss-humor igen? Alltså... Svara då!" Jag: "Jag ser ingen vettig anledning att svara, du har inte kommit med något som helst konstruktivt." Producent: "Men tycker du själv att den här skiten är bra?!" Jag: "Du, det är inte första gången du bryter in så här. Förut har jag till och med låtit dig skriva i stället och vad jag drar mig till minnes gick det inte bättre. Men du har säkert bättrat dig nu. Försök du." Producent: "Okej, nu jävlar ska du få se hur man skriver."
 
Aragorn kände olust i sitt sinne. Han kunde förnimma en unken doft i Rohans bistra luft. Han undrade om det redan var för sent. Kanske hade Theoden redan fallit för Sarumans förlamande ondska. Legolas red upp bredvid. Legolas: "Vad säger dig ditt sinne?" Aragorn: "Jag anar en ondska i fjärran. Jag oroar mig för att det kommer västifrån." Legolas: "Isengård? Är det vad vårt öde har lett oss till att möta?" Gimli: "BAAAAAAAAAAJS!!!!!!"
 
Producent: "MEN FÖR HELVETE, DÖ!!!!!!!!!!!!!!" Jag: "Men vet du hur jävla tråkigt det där var?" Producent: "Nej, det var skitbra! Du är ju störd! Du skulle inte känna igen ett mästerverk om det kröp upp i..." Jag: "Nu ska vi väl inte använda sådant språk! Det här är en civiliserad blogg, min bäste herre!" Producent: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela