ludienyberg

Noaks ark

Publicerad 2013-01-29 23:01:00 i Allmänt,

Noak sitter som bäst i sin solstol, löser korsord, lyssnar på death metal, äter chips och dip och dricker Budweiser. Noak: "Aaaah! Vilken härlig dag! Jag önskar blott att jag kunde inse vad för ord som ska in på lodrätt elv..." Gud: "Noak!" Noak: "BAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! RAGNARÖK!!!! VI KOMMER ALLA ATT DÖ!!!!!!!!" Gud: "Hur visste du det?" Noak: "BAAAAAAA!!!!! JAG VISSTE INTE, JAG BARA GISSADE!!!!!" Gud: "MEH, TYST!!!!!!!! Så här ligger det till. Jag kommer dränka hela världen..." Noak: "BAAAAAAAAAA!!!!!!!" Gud: "MEN KÄFTEN, ANNARS DÖDAR JAG DIG, FÖR HELVETE!!!!!!!! Jag tänker dränka hela världen men du måste bygga en stor jävla båt till dig, din familj och en hane och en hona av varenda djurart i hela världen." Noak: "Meh!!! Vad drygt... Jag fick endast tvåa i träslöjd!" Gud: "Tvåa?! Vad fan gjorde du på lektionerna, sniffade sågspån?" Noak: "FAKTISKT!!!!"
 
Gud: "Åter till ditt uppdrag." Noak: "Jamen, varför ska du dränka hela världen? What's up your ass?" Gud: "Världen ber inte tillräckligt! Det är alldeles för många ateister!" Noak: "Ja, jag var en av dem innan du började tugga här nu. Och snälla, hur i hela sviskonskogen ska jag få ihop två av alla djur i hela världen? Alltså, seriöst, jag förstår inte ens var jag ska få tag på två katter. Fatta då näsapor, pilgiftgrodor, kiwifåglar, tvättbjörnar och myskoxar." Gud: "Ja, okej, det kanske inte går med alla, men försök ha med de viktigaste i alla fall." Noak: "Som är...?" Gud: "Jomen... typ elefanter, noshörningar, lejon, tigrar, giraffer och lamor." Noak: "Just det, för det är ju bara de som behövs för ett fungerande ekosystem." Gud: "MEH TYST!!! Det är de man alltid kommer rita på bilder av den här skiten! Det är de djuren folk är intresserade av att se, de är liksom... roligast eller finast eller nåt." Noak: "Okej, berätta bara var närmaste ställe ligger som förvarar elefanter, noshörningar, lejon, tigrar, giraffer och lamor." Gud: "MEH, I DIN RÖV!!!!!!" Noak: "Oj då! Lilla Gudis har vist PMS! Fnissifnissi!" Gud: "GAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela