ludienyberg

När vindarna viskar mitt namn

Publicerad 2013-01-13 00:05:58 i Allmänt,

Jag låg och skulle just till att somna när jag hörde en röst utanför fönstret. Vindarna: "Ludvig...!" Jag gick fram till fönstret. Jag: "Vem där?! Visa dig! Fucking!" Vindarna: "Vi äro vindarna! Vi kallar på dig i denna svåra tid! Ondskan rör på sig i Mordor! Du må slåss för ditt land, Ludvig! Du må nu visa ditt mod och din djärvhet! Gör det för Sverige! Visa lite patriotism, för fan!" Jag hade gått och lagt mig igen och somnat. Vindarna: "MEN VAKNA!!!" Jag: "Eh, fuck off and die, shitface." Vindarna: "Ähäääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! INGEN HAR NÅGONSIN VARIT SÅ JÄVLA ELAK MOT MIG!!!!!" Jag: "Naaw, nu gör du mig generad." Vindarna: "MEN DÖ!!! Jag ska säga till Tor! Han kommer kasta sin jävla hammare på dig!" Jag: "Oooh, I'm shaking in my boots..." Tor kastade sin hammare på mig. Jag: "Aj, helvete!" Vindarna: "Haha!" Jag: "Meh, du är ful."
 
Vindarna: "ÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Hör du, Tor?! Han är så jävla elak!!! Döda honom!" Tor: "Men... Är det inte han som ska slåss för vårt land?" Vindarna: "Nej! Jag läste nog fel i telegrammet. Det stod nog... eh... Ledvig Boberg." Jag: "Alltså... Wow, den sög riktigt hårt." Tor: "Men sluta mobba vindarna, Ludvig!" Jag: "Nej, det är ju kul." Vindarna: "That's it! Nu går jag och hänger mig!" Tor: "Titta nu vad du har gjort! Jävla mobbo!" Jag: "Meh, vad fan ska han hänga sig med? Orions bälte?" Tor: "Men alltså, Ludvig, ondskan rör på sig i Mordor. Du är vårt enda hopp! Jag ser inte riktigt hur du avvärjer Mordors onda makter genom att mobba vindarna till att hänga sig!" Jag: "Nej, men du ser inte hela bilden än." Tor: "Vilken bild?" Vindarna: "Ja, vilken bild?" Jag: "Men skulle inte du hänga dig?!" Vindarna: "Nej, jag hittade inte Orions bälte, det är borta!!!" Jag: "Meh, buhu..." Tor: "TYST, LUDVIG!!!!!
 
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela