ludienyberg

Moses

Publicerad 2013-01-25 00:15:04 i Allmänt,

Moses leder det judiska folket genom öknen för att ta dem till det heliga förlovade landet Israel. Men det går inte så bra. Det var tänkt att färden skulle ta en vecka. Nu har de varit igång i tjugo år, hittills. Random jude: "Moses? Kan jag fråga dig en sak?" Moses: "Självklart, min son. Vad är det som betrubblar ditt sinne och stör din sinnesro i denna värld full av sinnesro i det heliga Guds moder?" RJ: "Nä, jag bara tänkte fråga lite vad FAN VI HÅLLER PÅ MED???!!!!!!!!!! VI HAR FAN GÅTT RUNT I TJUGO FUCKING JÄVLA ÅR OCH VI SER FORTFARANDE PYRAMIDERNA!!!!" Moses: "Men för bövelen! Ingen bad dig svära, bäste herr jude. Jovars, visst är det drygt att vi inte kommit längre men jag vet faktiskt inte riktigt vart vi ska. Jag får kolla kartan... Jag glömde nog kartan." RJ: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! DU SUGER GETBALLE!!!!!" Moses: "Nej! Det skulle aldrig falla mig in! Jag tänder nästan inte på getter!" Batman: "Okej, nu lugnar ni ned er!"
 
RJ: "Jaha, klart att han är här..." Moses: "Batman! Han sade att jag suger getballe! Det gör jag faktiskt inte! Ähäääääääääääää!!!!!!!!" Batman: "TYST!!!! Jude! Be om ursäkt! Annars måste jag använda mina superkrafter mot dig!" RJ: "Ursäkta, tönt." Batman: "Haha!" Moses: "FUCK YOU, BATMAN!!!" Gud: "Men Moses, din hädiska faan! Batman försöker ju bara hjälpa! Med tanke på hur det går för er verkar ni behöva en del hjälp, host host!" Moses: "Oj då, du verkar behöva hostmedicin." Gud: "MEH, JAG VAR SARKASTISK, DITT ARSLE!!!!" Moses: "JAG ÄR INTE ARSLE!!!!!!!!" Batman: "Jo, du är faktiskt arsle!" Get: "Bä." Moses: "TYST, JÄVLA GET!!!!!!!!!!" RJ: "Jag sade ju att han satte på getter." Moses: "Jomen, det är så mysigt! *fNiSs*" Gud: "Alltså, jag säger bara urk, alltså! Tidelag är ytterst förkastligt!" Batman: "Word." Get: "Alltså, tala inte skit om min pojkvän!" Gud: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!"
 
Ludie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela