ludienyberg

Frodo blir facerapead

Publicerad 2013-01-03 23:26:00 i Allmänt,

Elrond har kallat till möte i Rivendell. Man måste ju bestämma vad som ska göras med den förbaskade ringen! Den kan ju leda till massa elände ju! Elrond: "Ringen kan icke förgöras med krafter vi besitter... Den kan endast förgöras i eldarna i Domedagsklyftan varifrån den kom. En av er..." Frodo: "VEM FAN HAR FACERAPEAT MIG???!!!!!!" Gimli: "Pehe! Jag." Boromir: "Haha, nice, Gimli. Vad skrev du?" Frodo: "Det här!!!"
 
Frodos facebookstatus:
Åh, så gott det ska bli med bajs nu i eftermiddag! Men först ska jag allt lyssna igenom Amy Diamonds senaste skiva! Den ska vara gryyyyyyyym har jag hört! :D Alltså, Amy in my heart forever liksom!!!! <3<3<3<3<3<3<3 Fast allra först ska jag nog... Titta på Glee. SEN BLIR DET BAJS!!!!
 
Frodo: "MOGET, GIMLI!!!!" Gandalf: "Pehe!" Frodo: "MEN OFTA DU GARVAR, GANDALF!!!! Jag tycker vi kommer fram till att facerapes ska vara förbjudet!" Legolas: "Men kom igen! Det var ju sköj!" Aragorn: "JAHAHAHAHA, SÅ JÄVLA SKÖJ!!!" Boromir: "HAHAHA!!!! BÄSTA FACERAPEN EVER!!!" Elrond: "DET HÄR MÖTET SKULLE INTE HANDLA OM EN JÄVLA FACERAPE!!!! Det skulle handla om vad vi ska göra med ri..." Gandalf: "Boooooooooooooooooooooooring!" Elrond: "Men vad är det med er?!" Gimli: "Jag har facerapeat Frodo igen. Ofta du bara lägger din iPhone bredvid mig sådär." Frodo: "VAD FAN!!!!!!" Gandalf: "Haha! Vad skrev du?" Gimli: "Jag skrev att Frodo vill ha intimt umgänge med Elronds häst." Frodo: "HUR VISSTE DU DET?!!" Elrond: "Frodo, raring, jag och Hästis har gjort saker du inte kan drömma om." Gandalf: "SPY INTE, BOROMIR!!! Vad fan! Nån får torka upp det där sen. Jag glömde att han är homofob."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela