ludienyberg

Farmen

Publicerad 2013-01-07 22:58:56 i Allmänt,

Ikväll hade Farmen premiär! Det här var första avsnittet:
 
Linda Lindorff pratar med deltagarna första dagen. Linda: "Ja, välkomna hit till Farmen! Här på Farmen är det mycket tufft! Ni måste jobba hårt här på Farmen. Maten här på Farmen måste ni jobba hårt för. Ni kan äta säden här på Farmen eller djuren här på Farmen men då måste ni slakta dem själva i slakthuset här på Farmen." Get: "Oj då." Linda: "BAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! EN TALANDE GET!!!!! DET ÄR FUCKING ANTI-CHRIST!!!! FINNS DET EN EXORCIST HÄR????!!!!" Sören: "Jag! DÖ, GETJÄVEL!!!!!" Sören köttar geten fullständigt med en yxa. Janikke: "Meh, stackars get!" Linda: "Vadå stackars get?? Han tänkte ju döda oss alla! Vilken jävla hjälte Sören är! Du blir den här veckans storbonde!" Paul: "VAD FAN, JAG TRODDE JU DET VAR JAG JU!" Linda: "Nej, Sören dödade ju geten!" Paul: "Meh, okej!"
 
Paul köttar alla getter på hela gården med bara händerna. Linda: "Alltså, shit, vad är det för fel på dig?" Paul: "Vadå, får jag fortfarande inte bli storbonde?! Ähääääääääääääääääää!!!!!!" Sören: "TYST!!!" Ko: "Mu." Paul köttar kon också. Linda: "Men den sa ju mu för fan!!!!!" Paul: "Jomen, den sa det så konstigt." Gutta kommer. Gutta: "Hej, alla här på Farmen! Nu har det ju varit lugnt här på Farmen ett tag. Så jag tänkte ni skulle få jobba lite. Här på Farmen." Paul: "TYYYYYST!!!!! SÄG HÄR PÅ FARMEN EN GÅNG TILL OCH JAG DÖDAR ER!!!" Gutta: "Men vilken ton! Det vill vi inte ha här på Farmen!" Gris: "Höhö! Hej, jag är Anti-Christ!" Gutta: "Ingen bryr sig."
 
Ludie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela