ludienyberg

Djurparksdebatten

Publicerad 2013-01-06 23:51:10 i Allmänt,

Jag, Batman, Skurt och Gammelsmurfen satt på vårt stamcafé och diskuterade den makabra hanteringen av djur på Sveriges djurparker. Jag: "Ja, det är ju en närmast makaber hantering!" Skurt: "Ja, makaber! Hur har detta kunnat få fortgå under så många år?" Batman: "Jag tror djurparker har förlorat sin charm under de senaste decennierna och därför har ingen brytt sig om att granska dem närmare. Tack och lov för Kalla fakta!" Jag: "Makaber hantering!" Gammelsmurfen: "Men tyst! Du använder det uttrycket bara för att de sa så i inslaget på teve." Jag: "Gammelsmurf! Nu vill jag inte höra nåt från dig som inte har med djurparker att göra!" Gammelsmurfen: "Vilken har du rymt från?" Jag: "GAAAAAAAAAAA, FUCK YOU!!!!"
 
Och Gud talade till oss. Gud: "Sluta bråka! Annars jävlar." Batman: "Tack! Det var på tiden." Gud: "Ludvig, bete dig som en hyvens kille nu!" Jag: "Det gör jag. Men Ballesmurfen där beter sig som gibbonapa som tuggat svamp. Titta! Jag fick in en djurparksreferens!" Gammelsmurfen: "FUCK YOU!!!!" Skurt: "Men tyst! Djurparker i Sverige behöver verkligen ses över." Gud: "Ge dig, Skurt. Vi måste få de här två idioterna att lugna ned sig först." Gammelsmurfen: "Jag är lugn! Lugn som en kakelugn!" Jag: "De är väl för FAN INTE LUGNA!!!!!!" Gammelsmurfen: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!" Vi började slåss. Gud: "Splitterbomb!" Jag och Gammelsmurfen: "AAAAAAAAAAAAAAA, EN SPLITTERBOMB!!! SPRING!!!!" Gud: "Jag skämtade." Batman: "Rena djurparken, det här!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela