ludienyberg

Mumins nya klubbhus

Publicerad 2013-08-24 01:00:00 i Allmänt,

Mumin har bjudit in Snorkfröken, Sniff, Stinki, Totiki, Tofslan, Vifslan och lilla My till sitt nya klubbhus, det vill säga en pissigt byggd trädkoja elva meter upp i en muterad tall. Det knakar ordentligt och alla har redan stickor i röven. Mumin: "Välkomna till mitt nya klubbhus!" Sniff: "Jag spillde saft, sorry." Mumin: "PAPPA!!!!! SNIFF SPILLDE!!!!!!!!!!!!!!!" Pappa: "Tyst!!! Jag tittar på Sommarkrysset!" Vifslan: "Kan jag få saften?" Mumin: "Torka upp, Sniff!" Sniff: "Jamen, ge mig papper då!" Mumin: "PAPPA, PAPPER!!!!!!!" Pappa: "Men dö!!!! Nu hörde jag inte lodrätt sex!!!" Muminmamma: "Tysk porrskådis." Mumin: "MAMMA SA PORR!!!!!!" Stinki: "MEH OCH???" Mumin: "TYST, STINKI!!! Speciella regler gäller i mitt klubbhus! Ni får endast prata när jag ger er tillåtelse." My: "Miffo." Mumin: "Ge mig en kaka." Vifslan: "Mårran kommer!" Mumin: "BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
 
Mumin sparkar sönder en vägg för att komma ut vilket får hela jävla kojan att rasa. Totiki dör men de andra klarar sig med allvarliga skador. Vifslan: "Alltså, jag skämtade, ditt retard." Mumin: "Men ta dig i stjärthålet!!!! Jävla dvärg, jag blöder faktiskt!!! PAPPA, JAG BLÖDER!!! JAG VILL HA PLÅSTER!!! BAMSEPLÅSTER, INTE DE DÄR JÄVLA ALADDINPLÅSTRENA DU KÖPTE PÅ HYDRO!!!" Muminpappan kastar Aladdinplåstrena i syfte att träffa Mumin i ögat men träffar i stället Snorkfrökens spräckta mjälte. Snorkfröken: "Aj som stubbar i lingonskogen!" Mumin: "Får jag chans på dig, Snorkfröken?" Snorkfröken: "Nej." Mumin: "Ähääääääääääääääääääääääää!!!!!! PAPPA!!!" Muminpappan: "JA för helvete, jag hörde! Snorkfröken, sluta vara omogen!!!" Mumin: "Var är mina plåster!!???" Tofslan: "Alltså, det rinner blod ur Stinkis öron, kan nån för faan ringa ambulans kanske?!" Mumin: "MIN TAMAGOTCHI HAR DÖTT!!!!! DEN HADE BLIVIT SKITSTOR JU!!!!" Sniff: "Din saft var ganska äcklig." Mumin: "Håll din busiga lilla mun, Sniff!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela