ludienyberg

Dikt om en snygg tjej

Publicerad 2013-08-12 00:56:00 i Allmänt,

Rosor är röda, violer är blå 
Hon är väldigt smal men så sexig ändå 
Hon är den allra blåaste violen 
Hon svävar fram i den pisstajta kjolen
Hår som en regnskog som brinner i värmen
Och jag har en äcklig fluga på ärmen
Fokus! Vad gör hon? Beställer en drink
Sjunger tonsäkert med till låten av Pink
Låten har aldrig varit min favorit
Men nu sjunger ju även jag med en bit
Hennes ögon glittrar som om de vore kristaller
Hon ser trött ut, hon vinglar och JÄVLAR, HON FALLER!
Jag kastar mig fram för att se hur det gick
Hon svamlar: "jag vet, fucking, don't drive and drick
Jag är full som en bäver, för det är jag ledsen
Kan du skjutsa mig hem? Här har du adressen"
Vi åker tillsammans och jag ser alla paren
Som hånglar så öppet mitt på trottoaren
Vi åker med kärlek och frid runtomkring
Att hon spyr i mitt handskfack gör just ingenting
 
Ludie

Kommentarer

Postat av: Miss Baby Peaches

Publicerad 2013-08-12 18:28:20

Skön dikt Ludvig! Hoppas dock inte att det händer på riktigt, iaf inte spyan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela