ludienyberg

Storken

Publicerad 2012-09-20 20:10:57 i Allmänt,

En vacker varm sommarkväll i augusti får paret Anita och Torsten besök av Storken! Anita: "Åh! Välkommen, stork! Jag känner i mitt hjärta att du hava kommit för att giva oss en bejbis." Stork: "Bejbis? JUST JÄVLAR, BEJBISEN!!!" Torsten: "Men shit! Vad är det?" Stork: "Jag glömde bejbisen." Torsten: "Hur fan kan du glömma bejbisen? Hur avancerat kan det tänkbarligen vara att sno in en unge i en filt och leverera den till en viss adress?" Stork: "Fett avancerat. Först måste man rådfråga Oraklet. Han måste godkänna knuten man gjort. Sedan måste man rådfråga Superoraklet. Han måste godkänna omskä... eller ja, om ungen är jude typ men... det behöver den ju inte vara, hehe!" Anita: "Jaha, och sedan?" Stork: "Sedan kommer det svåraste. Ungen måste genomgå en jättesvår hinderbana för att visa sig värdig, sen kommer Batman..."
 
Torsten: "Wow, orkar vi fortsätta lyssna på detta?" Anita: "Jag ringer polisen." Stork: "Nämen, VÄNTA! När Batman har konstaterat att ungen inte har något vasst på sig så får den genomgå ett psykologiskt, okej ring polisen, jag börjar själv ifrågasätta det här." Storken grips senare på kvällen. Han är misstänkt för grov misshandel, häleri, snatteri, mord, djurplågeri, bedrägeri, brott mot knivlagen, olovlig körning, narkotikainnehav, brott mot griftefriden, våldtäkt och förargelseväckande beteende. Rätten går på försvarets linje och Storken döms till 207 års fängelse.
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela