ludienyberg

Rasism

Publicerad 2012-09-16 22:12:11 i Allmänt,

Programledare: "God afton och välkomna till Samhället. Programmet som vågar ta upp de frågor ingen annan vågar ta upp. Vi ska tala om... Oh God, vågar jag...? Rasism. I panelen har vi Sveriges fyra främsta experter på ämnet. Ludvig Nyberg, Batman, Skurt och Gammelsmurfen. Välkomna hit. Jag kan börja med att fråga er, hur uppstår egentligen rasism?" Jag: "Jadu... Det är en väldigt adekvat fråga..." Gammelsmurfen: "Men för i helvete, adekvat fråga?? Du vet ju inte ens vad det betyder." Jag: "TYST!!!" Batman: "Killar! Inte här." PL: "Vill någon svara på frågan?" Skurt: "Jag tror att rasism uppstår när en ny kultur entrar en annan." Gammelsmurfen: "Nej, jag vet hur rasism uppstår! Det uppstår när idioter kommer i närheten av smurfar, hosthostLudvigNyberghosthost!" Jag: "Men vaf... Kallar du mig rasist nu?" Gammelsmurfen: "Hörde ni? Han är rasist! Han erkände själv!" Jag: "Whoa, dude, really? You wanna do this?" Gammelsmurfen: "Ohohohoh yeah!" Jag: "PUT YOUR TEETH ON THE CURB, MOTHERFU..." Tillfälligt avbrott.
 
PL: "Hej och välkomna tillbaka till denna civiliserade och mogna samhällsdebatt!!!! Nästa fråga, hur tänker en rasist?" Gammelsmurfen: "Fråga Ludvig." Jag: "VADFANJAGSKA..." PL: "Ludvig... Jag är kapabel till att avrätta folk i direktsändning. Lite kuriosa bara." Jag: "Okej, jag lugnar ner mig." PL: "Skurt! Du är den ende som varit vettig ikväll. Kan du besvar..." Batman: "Men jag har ju va..." PL: "TYYYYST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ett ord till från någon annan än Skurt och jag dödar alla i det här rummet! Capish?! Bra! Älskar när folk är över ens! Skurt, svara! Hur tänker en rasist?" Skurt: "Eh... En rasist är rädd för det som är annorlunda." Jag: "Vilket adekvat svar!" PL och Gammelsmurfen: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!"
 
Ludie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela