ludienyberg

Limerickar

Publicerad 2012-09-04 22:33:00 i Allmänt,

I once met a man they called "Shotgun"
Who resembled a bit Jimmy Neutron
He brought me a cup
But completely fucked up
So I told him to bring me a new one
 
Jag: "Limerick!" Gammelsmurfen: "Den sög." Jag: "Eh, tack. Jag bad ju om din åsikt." Gammelsmurfen: "Men den hade ju inte ens en röd tråd." Jag: "Du har ingen röd tråd!" Gammelsmurfen: "Eheee? Nä, förutom i min luva och mina byxor, där har jag en jävla massa röda trådar!" Jag: "Du är ful." Gammelsmurfen: "DU ÄR FUL!!!!" Batman: "Nämen, är ni i luven på varandra nu igen?" Gammelsmurfen: "HAN SKA FAN DÖ!!!!!" Jag: "Men shit, keep your pants on." Gammelsmurfen: "Du, är det något jag behåller på när du är i närheten så är det dem." Jag: "Eh... Wow, nu börjar jag må illa här... Du tror seriöst att jag skulle våldta..." Batman: "OKEJ!!! Du behöver inte fortsätta den meningen, Ludvig! Tänk på att vissa faktiskt läser den här bloggen." Jag: "Gör de? Okej." Batman: "Ja, och att ens nämna ett scenario där du våldtar Gammelsmurfen kanske är att passera nån slags gräns." Jag: "Okej."
 
I once met a strange little fellow
He was rude and I said to him "Hello?
You smell like a shue
You're entirely blue
The least you could do is be yellow"
 
Gammelsmurfen: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!" Jag: "Han är galen! Galen!"
 
Ludie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela