ludienyberg

Knattarna

Publicerad 2012-09-21 15:26:44 i Allmänt,

Tjatte, Knatte och Fnatte är på gröngölingsmöte. Stormogulen tar till orda. SM: "Jaha, då kan väl generalerna Tjatte och Knatte gå igenom veckans resultatrapport!" Fnatte: "Va, men hallå? Jag då?" SM: "Va? Ja, just ja. Eh... Du har blivit degraderad." Fnatte: "Va?! Vad fan, vadå degraderad? Till vad?" SM: "Rövtorkare." Fnatte: "VA?! Varför i helvete då?!" SM: "Funkar fågelskrämman bra här utanför?" Fnatte: "Va, nä, jag har inte satt upp den än." SM: "Precis, there you go." Fnatte: "Meh, ofta jag blir degraderad till den sämsta jävla graden som finns bara för det!" SM: "Ja du, tänk att gå från att vara en högt aktad general till att vara någon som torkar folk i röven." Fnatte: "Jomen, det är ju helt retarded ju!" SM: "Du är retarded. Jag hade tänkt bjuda er alla på svartvinbärssaft men fåglarna har ätit upp alla bär. Tack så mycket, din f*tta..." Alla andra: "Ähääääääääääää! Vi vill ha saft!!!!"
 
Knatte: "Aaah! Okej, jag krämade precis bakom stolen här, FNATTE! You know what to do!" Fnatte: "Meh, fuck you!" SM: "Om du inte gör det degraderar dig ännu mer!" Fnatte: "Va? Till vadå?" SM: "Till... Eh... Min sängpartner!" Fnatte: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!" Fnatte springer därifrån. SM: "Moget..." Tjatte: "ALLTSÅ KAN NÅN TA BORT SKITEN?!" Knatte: "Ja, det luktar jätteäckligt." SM: "MEN DET VAR JU DU SOM SKET, DITT MIFFO!" Knatte: "Men blanda inte in mig i det här nu." SM: "Knatte, vill du uppleva din elvaårsdag?" Knatte: "Hade hoppats på det." SM: "Okej." Knatte: "Your point being?" SM: "MY POINT BEING TA BORT SKITEN, ANNARS DÖR DU!" Knatte: "Fuck you." Ingen hade någonsin talat till stormogulen på det sättet. Det var en stor dag.
 
Ludie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela