ludienyberg

Godzilla

Publicerad 2012-09-16 16:51:07 i Allmänt,

Godzilla attackerade Kalmar idag! Fucking! Självklart var det upp till mig att rädda dagen. Jag kom in till centrum i rättan tid. Borgmästaren: "DU ÄR I RÄTTAN TID!!! Rädde oss, Ludvig! Rädde oss!" Jag orkade inte bry mig om borgmästarens märkliga uttal utan började se mig om efter Batman. Jag: "Men var i bubblarns bananer är Batman? BUBBLARNS!" Medborgare: "Han är sjukskriven." Jag: "För vadå?" Medborgare: "Han tittade på Stargate Universe igår. Har inte återhämtat sig än." Jag: "Åh, fy fan." Godzilla: "Åh, fy fan!" Jag: "AH! Vad fan! Det är ju du ju!" Godzilla: "Ja." Jag: "Meh... Sluta förstöra staden. Din förvuxne buse. DIN JÄVLA BUSE!!!!" Godzilla: "TYST! Jag förstör inte staden, idiot. Jag letar efter Preem." Jag: "Meh, jaha? Varför då?" Godzilla: "Har ett rabattkort jag tänkte utnyttja." Jag: "Gör det då."
 
Då kom Skurt. Skurt: "Ursäkta att jag är sen." Borgmästaren: "Ingen bad dig komma." Skurt: "Men jag måste ju reda ut den här situationen nu när Batman inte kan. Ludvig kan ju inte jobba ensam." Jag: "Nja, jag jobbar bättre ensam än med dig." Skurt: "Det var mig eller Gammelsmurfen!" Jag: "Åh, okej." Skurt: "Godzilla! Vad är dina krav?!" Jag: "Vi har löst det där redan. Han försöker bara hitta Preem." Godzilla: "Hm, krav? Det var ingen dum idé. Jag vill ha en miljard!" Jag: "SKURT, DITT JÄVLA STJÄRTJUVER!" Skurt: "Stjärtjuver?! Nu räcker det! Borgmästaren! Jag vill härmed lämna in ett klagomål mot min kollega!" Borgmästaren: "Beviljes!" Godzilla: "Men shit, bara för att han sade stjärtjuver? Förresten heter beviljas." Jag: "Tack, Godzie. Någon är min sida i alla fall." Godzilla: "Hur blir det med mina pengar?" Jag: "Palla bry sig."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela