ludienyberg

Frankenstein

Publicerad 2012-09-09 19:52:28 i Allmänt,

Viktor Frankenstein sitter och äter sina frukostflingor när han plötsligt får en brilliant idé. Han ringer genast till Batman. Viktor: "Batman! Jag ska försöka väcka en död människa till liv!" Batman: "Men jösse namn, så omoraliskt! OMORALISKT!" Viktor: "Det är väl inte mer omoraliskt än att bekämpa brott?!" Batman: "Eh, jo, din idiot." Viktor: "Alltså, här ringde jag i tron att du skulle stötta min idé och du bara kommer med elakheter! Ähääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!" Batman: "Men vad fan, sluta böla. Gör det då, men jag tror du kommer ångra dig." Viktor: "Icke sade faktiskt Nicke! Icke- Nicke-Pö! Jag kommer inte ångra mig!" Viktor går iväg, gräver upp ett lik och gör allt det där elektricitetstjosan som han gör i boken och så vaknar liket till liv. Han ringer genast Batman igen.
 
Viktor: "BATMAN, JAG ÅNGRAR MIG!!! DET HÄR VAR OMORALISKT GJORT AV MIG!!!" Batman: "Aaaa, fuck... Dude, really? Jag varnade dig." Viktor: "Nej! Du sade typ bara att ja, gör det men... Men din bajse!!!!" Batman: "Wow, hur kan en så mogen person få för sig att väcka en död människa till liv?" Viktor: "Var inte sarkastisk! Eller, BAJSKASTISK kanske jag ska säga i ditt fall!" Batman: "Vad gör liket nu då? Borde du inte hålla koll på honom?" Viktor: "Eh, han... Vänta... VAD FAN, HAN HAR SKJUTIT SKALLEN AV SIG! Nåväl, det var väl för allas bästa." Batman: "Tänk innan du gör saker, Frankenstein." Viktor: "Nej, shit..." Batman: "Vadå?" Viktor: "Jag... Jag glömde spela in X-Factor!!! ÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Batman lägger på.
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela