ludienyberg

Den globala uppvärmningen

Publicerad 2012-09-22 13:09:51 i Allmänt,

Idag var det riksdagsdebatt! Självklart var jag där för att tala till alla ledamöter. Jag gick upp i talarstolen och tog till orda. Jag: "Ja... Vi vet alla att den globala uppvärmningen fortskrider. Den är en hård nöt att knäcka. Väldigt hård nöt. SÅ JÄVLA HÅRD ALLTSÅ!!!" Fru Talman: "MEN TYST!!!" Jag: "Uhu...? Vem är det som står i talarstolen egentligen, girlfriend? You just sit tight and do yo' job! Okej, eh... Jo. Jag tror den globala uppvärmingen, eller GU som jag valt att kalla den..." Fru Talman: "Ja, det var ju inte töntigt alls..." Jag: "Hey! I don't have to take no crap from nobody, biatch! It's aon! IT'S AON!" Fru Talman: "Oh, you bet yo' ass it's on, fucko!" Batman: "Stopp! Jag hade trott att vi skulle ha en vettig debatt om ett mycket angeläget problem här. Har jag rätt?" Gammelsmurfen: "Vad kan man vänta sig av honom?" Jag: "GAMMELSMURFEN, DIN JÄVEL!!!!!!!!" Jag och Gammelsmurfen började slåss.
 
Fru Talman: "MEN FÖR HELVETE, INGA SMURFAR I RIKSDAN!!!!!!!" Batman: "Alltså, jag tycker inte smurfen är problemet utan snarare att de slåss! Sluta omedelgenast, era busar!" Jag: "Omedelgenast?" Gammelsmurfen slog mig igen. Jag kastade ut honom genom ett fönster och gick åter upp i talarstolen. Jag: "Alltså, GU beror på att vi åker alldeles för lite tåg!" Batman: "Bra sagt!" Fru Talman: "Batman, sitter du i talarstolen?" Batman: "Nej." Fru Talman: "KÄFTEN DÅ!!!!!!!!!!" Gammelsmurfen: "ROUND TWO, ASSHOLE!" Jag: "Bring it, Fuck-ass!" Vi började slåss igen. Batman gick upp i talarstolen. Batman: "Okej, åk mindre bil! Sådär, nu ha vi löst den här skiten." Fru Talman: "Vad bra." Jag: "Jag kan inte se att fru Talman står i talarstolen!" Fru Talman: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela