ludienyberg

Trubbel på flygplanet

Publicerad 2012-10-01 16:51:41 i Allmänt,

Jag var ute och flög för några dagar sen. Resan var till en början helt lugn. Men så plötsligt! Kapare: "GAAAA, FUCKING, JAG TÄNKER KAPA DET HÄR PLANET!" Jag: "Nämen bevare mig väl! BEVARE!!!!!!!" Kapare: "TYST!!!" Jag: "Men vem är det egentligen som borde vara tyst här? Du, din lille buse, gormar ju om att kapa planet. Gormo." Kapare: "JAG E INTE GORMO!!! Jag tänker kapa planet och flyga till Polen!" Jag: "Meh, Polen?" Kapare: "Ja, jag har familj där!" Jag: "Nu är ju inte det här bästa sättet att få träffa din familj. Tänk så besvikna de blir när de får höra hur du burit dig åt. Då blir det minsann ingen efterrätt, pöjk! PÖJK!!!!" Kapare: "Inte ett ord till! Annars börjar jag avrätta gisslan!" Jag: "Ååååååååh, du din jävla arslebuse! Arslebuse, det är vad du är! Arslebuse!" Kapare: "Men alltså, Jesus, hörde inte du vad jag just sade?" Jag: "Jo, men du är ju värsta pussien så du vågar inte döda någon."
 
Batman: "Nu ska vi inte testa den aggressive mannens tålamod." Kapare: "Nej, just det! Testa inte mitt tålamod! För då du, skall blodet flyta..." Jag: "Du är ful." Kapare: "VAD FA..." Batman: "VÄNTA! Ludvig, håll käften i cirka tre minuter, det borde räcka. Kapare, låt oss..." Jag: "Jag undrar just när taxfreen stänger! Okej, det gick inte att hålla käften i tre minuter. Kapare, dö!" Kapare: "Du, dö!" Vi började slåss. Batman gick och kapade planet själv och landade på närmsta flygplats. Sedan grep de mig. Se vad man får för sitt hjältemod...
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela