ludienyberg

Toffslan och Viffslan

Publicerad 2012-10-18 16:05:40 i Allmänt,

I serien om Mumindalen så finns det ju två små... sorkar eller vad fan de är, som heter Toffslan och Viffslan typ. De har i sin ägo en rubin som den elaka Mårran vill åt. I den nya filmen "Toffslan and Viffslan take on the evil forces of the Mumindalen" får vi se denna kamp. Här är en scen:
 
Mårran står utanför Toffslan och Viffslans hus. Mårran: "Ge mig rubinen!" Viffslan: "Eh, gå och dö." Mårran: "Meh... Vad ska ni ha den till?" Viffslan: "Sälja den på E-bay. Själv då?" Mårran: "Jag ska faktiskt... sälja den på E-bay också, men jag såg den först, ditt arsel!!!" Viffslan: "Ehe... Nej. Vi hittade den när vi gjorde inbrott hos Trollkarlen. Den låg i hans kassavalv." Mårran: "Men hur fick ni upp..." Viffslan: "Vi tvingade till oss koden. Vi tjänstgjorde i Irak några år förut och lärde oss en hel del om övertalning." Mårran: "Men jaha... Men, men då är den ju fan inte er!" Viffslan: "Haha, Trollkarlen sade att den var det." Mårran: "Meh, jävla psychon... Men vad ska du ha för rubinen då?"
 
Hemulen kommer. Hemulen: "Ge mig rubinen! ÖGONABÖJ!!!!!!!!!" Mårran: "Men vad fan... Det är jag som gnäller om det." Hemulen: "Jamen jag vill ha den också, jag ska sälja den på E-bay." Mårran och Viffslan: "Jag med." Viffslan: "Smurf!" Mårran: "Men..." Viffslan: "DU FÅR INTE PRATA FÖRRÄN JAG SÄGER DITT NAMN!!!!" Mårran: "Jag skiter i det." Viffslan tar upp en bazooka. Mårran: "HOLY SHIT!" Viffslan: "DO WE HAVE A PROBLEM??!!!! DO WE HAVE A PROBLEM???!!!!!!" Mårran: "Men okej! Jag drar!" Hemulen: "Var är Tosslan, eller Tofflan eller vad fan han... eller hon...?" Viffslan: "Han är död! Eller hon... Jag vet inte."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela