ludienyberg

Riksdagsmöte

Publicerad 2012-10-20 17:57:20 i Allmänt,

Jag var på riksdagsmöte idag. Såhär löd mitt anförande i talarstolen. Jag: "Ja... Ingen kan ju förneka den globala uppvärmningens hänsynslösa framfart... Men jag skulle vilja prata om ett mycket mer angeläget problem... Hur fan varvar man Bygg båtar med Mulle Meck?! Det går ju inte! Jag kommer bara till första grejen där när man ska få poäng i hur kul ens båt är men man får bara pisspoäng av domaren. Och man kommer inte vidare förrän man fått tillräckligt hög poäng. Och när jag smyckade min båt med massa roliga saker, bland annat ett Kalle Anka-ansikte i fören, så sjönk båtjäveln! Och den där jävla Mulle med sin norrländska ba' ojdå, nu sjönk båten, vad tokigt. JA, DET ÄR JU JÄVLIGT TOKIGT!!! Jag fick bygga om den från scratch!"
 
Stefan Löfvèn: "Synnerligen relevant problem!" Fredrik Reinfeldt: "Ja, sannerligen!" Göran Hägglund: "Att ingen uppmärksammat detta problem tidigare är ju inget annat än skandal!" Jonas Sjöstedt: "Vi borde genast tillsätta ett Bygg båtar med Mulle Meck-utskott! Mycket observant av Ludvig Nyberg!" Åsa Romson: "Vad fan är det med er, era retards?!!!" Jan Björklund: "Gör Ludvig Nyberg till statsminister!" Fredrik Reinfeldt: "Jag håller med! Ludvig, vill du ta över min post?" Jag: "Ja, lätt." Gustav Fridolin: "Vi har en ny statsminister! Hipp hipp hurra!" Åsa Romson: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!"
 
Ludie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela