ludienyberg

Prinsessan Madeleines förlovning

Publicerad 2012-10-25 22:45:27 i Allmänt,

Prinsessan Madeleine har förlovat sig! Såhär var reaktionerna hemma hos Bumbibjörnarna:
 
Nanna: "Ååååååååh, så förtjusande!!!! Jag ska genast baka en bröllopstårta till det förälskade paret och FedExa den till dem!" Bombo: "Jag vill gå på bröllopet!" Nanna: "Helt otänkbart, lilla Bombo! Du har massa sysslor att göra! Du ska städa ditt rum, rensa stuprännorna, gräva en ny brunn, plocka tolv liter Bumbibär till Gramses bumbi-tobak, svabba alla golv, sterilisera katten, skala potatis, tarmrensa Bernard, byta glödlampan i mitt sovrum och påminna den där JÄVLA riddar Törnfot om att lämna tillbaka min fingerborg. Du kommer inte vara klar innan Madeleines nästa bröllop." Bombo: "Ähäääääääääääää!!!!!! Men de brukar ju alltid ha så jävla goda smörgåstårtor på bröllop!!!" Bernard: "Äh, vad fan, låt grabben gå på bröllop!" Prinsessan Madeleine: "Ja, låt honom gå."
 
Nanna: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! VAD FAN GÖR HON HÄR???!!!!" PM: "Jag tänkte jag skulle hälsa på. Jag har hört att du gör väldigt goda tårtor. Har du en på lager?" Nanna: "Nej, men jag tänkte göra en." PM: "Ähääääääääääääääääää!!!!! Jag ska faktiskt gifta mig och så har du inte ens gjort en tårta! Det finns mer gästfrihet i en pandabjörnsröv!" Nanna: "Meh, dra då." Madeleine drar. Bernard: "Jamen, det där gick ju galant." Nanna: "Käften! Hon var dum i huvet! Hon ska inte få nån tårta. Eller jo, hon ska få en tårta men jag ska skriva du är ful på den." Bernard: "Hon är ganska het faktiskt." Nanna: "Nej, det är hon inte!!!" Bernard: "Öh, aj bägg tu difförr!" Gramse: "VAR FAN ÄR MIN TOBAK!!!???" Nanna: "HELVETE! BOMBO! UT OCH PLOCKA BÄR!!! HAN ÄR GALEN! GALEN!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela