ludienyberg

Prinsessan Madeleines förlovning, part 3

Publicerad 2012-10-28 17:01:54 i Allmänt,

Efter att ha vädrat huset i några timmar är nästan all tårgas borta. Bumbibjörnarna går åter in i huset. Hubbe: "Jag ska allt rykta hästen och rida iväg till Madeleines slott!" Bernard: "Jaha, och sen?" Hubbe: "Eh, bjuda ut henne på dejt." Nanna: "Men Hubbe, även du har sysslor att göra! Du ska kratta löv, mata kaninerna, laga Gramses hembränningsapparat, laga Gramses crackpipa, laga Gramses kanyler, fan vad han har sönder de där grejerna, sen ska du måla om staketet och köpa tolv liter socker som jag kan äta sen ikväll." Hubbe: "Sorry, jag somnade nånstans vid ordet sysslor." Nanna: "Åh, Hubbe, din drummelidrum..." PM: "Oh, shit, det går knappt att andas här inne." Nanna fuckar ur totalt och tänker avsluta stackars Madeleines liv med dammsugarslangen. Gramse och Bernard tacklar ner henne och låser in henne i ett alldeles åt helvete för trångt skafferi.
 
Hubbe: "Men prinsessan Madeleine! Vad förskaffar mig den grandiösa äran mån tro i denna dager i dessa tiders dagliga skeden?" PM: "Jo, jag tänker fråga om du vill gå på dejt?" Hubbe: "SCOOOOORE!!!!!!!!!!!!!" Bernard: "Men vad i helvete, vad hände med jänkarn?" PM: "Nu tänker jag faktiskt gå på dejt med Hubbe och vill INTE PRATA JOBB!!!!" Gramse: "Meh, damp..." Bombo: "Säg inte damp, Gramse, det heter ADHD!" Hubbe: "Käften, Bombo. Kom nu, Madeleine! Vi går och äter på Den frustande tjuren!" PM: "Jaha, jag har hört att det ställer är jättedåligt." Bernard: "OH, HERREGUD, säg inte emot Hubbe. Han kan vara lite instabil." PM: "Men vad fan, han också?" Bombo: "Ha så kul!" Bernard: "BOMBO, VAD FAN HÄNDE MED MIN TARMRENSNING???!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela