ludienyberg

Prinsessan Madeleines förlovning, part 2

Publicerad 2012-10-26 23:07:35 i Allmänt,

Gramse har nu fått sin tobak och lugnat ned sig någotsånär, han hade bara ihjäl Bibbi. Nanna: "Nåväl, det kunde varit värre." Hubbe: "Hej! Har ni hört att prinsessan Madeleine har förlovat sig?" Bernard: "Eh, nej, hur har vi kunnat missa det? Hon var ju liksom här nyss." Hubbe: "Meh!!! Och så säger ni inte till mig?! Jävla stjärtisar!!!" Nanna: "Sådär! Nu är Madeleines duärful-tårta klar!" Hubbe: "Hon är inte ful! Du är ful!" Nanna: "DU ÄR FUL!!!!!!" Bernard: "Jag håller med dig, Hubbe, Madeleine är vrålhet." Gramse: "Hon är fucking het, alltså!" Nanna: "Du! Du ska bara hålla käften och röka din tobak, pothead!" Gramse: "Bombo, ska du ha lite?" Bombo: "Javisst." Nanna: "BOMBO, VAD, äh, skit samma, jag bryr mig inte ens..." Bernard: "Jag vill ha en joint också." Prinsessan Madeleine: "Jag kan också prova."
 
Nanna: "MEN DRA!!!!!!!!!!!!!!" PM: "Jag glömde en grej." Nanna: "Mhm, ta den och gå." PM: "Jag glömde min handväska av märket Nannaärenfetjävlaklimakteriekossa."  Nanna: "GAAA, DU SKA DÖ!!!!" Nanna och Madeleine börjar slåss. Bernard: "CATFIGHT!!!" Bombo kastar in en tårgasgranat. Alla flyr ut. Madeleine drar. Bernard: "BOMBO, DITT ARSEL!!!" Hubbe: "Eller hur?? Det där var ju min stora chans att bjuda ut Madeleine!" Gramse: "Eh, missade du kanske att hon just förlovade sig med en amerikan?" Hubbe: "Fucking! Just ja! Jag ska allt bajsa i hans brevlåda! Sedan får jag säkerligen Madeleines hand!" Nanna: "DU KAN FÅ BÅDA HENNES HÄNDER NÄR JAG ÄR KLAR MED HENNE!!!" Bernard: "Nanna, nu är du lite omogen faktiskt." Nanna: "TYST!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela