ludienyberg

Originell actionfilm

Publicerad 2012-10-10 17:37:51 i Allmänt,

Coming this fall... Steve Randall was the perfect criminal. He was feared by everyone. But then he found love. Now he has a family and has sworn never to return to his life as a criminal. BUT! His past comes back to haunt him... Now they have his family. And he will stop at nothing to get them back. Nicholas Cage... Gary Oldman... Michelle Pfeiffer... in... "Just another fucking action-movie with no shreads of originality what so ever". Rated PG-13.
 
Helvete... Jag ringde till Hollywood för att klaga. Jag: "Den där filmen verkar suga." Producent: "MEH!!! Det kan du ju inte säga innan du sett den!" Jag: "Eh, jo, grejen är att jag kan det. Trailern praktiskt taget visar hela filmen. Man behöver bara se trailern för att fatta vad som händer." Producent: "Jaså? Vem dör i slutet då?" Jag: "Skurken. Efter en intensiv fight med huvudpersonen på taket till en skyskrapa typ." Producent: "Åh, du din jävla buse, du har läst manuset! Vem kan det vara som läckt information till pressen mån trooooooo?????" Jag: "Alltså, gör nåt nytt som lite omväxling, typ... Mördarrobothästarna anfaller. Gör det." Producent: "JA!!! MÖRDARROBOTHÄSTARNA ANFALLER!!!!"
 
Coming this fall... We thought we were alone in the universe... We were wro... Jag: "Okej! Jag tror jag kan stoppa dig redan där. Den där kommer också suga, glöm att jag sa nåt." Producent: "Men vi har ju redan castat Sam Worthington!" Jag: "Men buhu, ge honom tio dollar. Det är ändå mer än vad den där filmen kommer dra in." Producent: "FUCK YOU!!!!!"
 
Ludie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela