ludienyberg

Nya tider

Publicerad 2012-10-14 13:09:25 i Allmänt,

We now return to "Nya tider", jag vete fan varför jag pratar engelska...
 
Charlotte stårr och hackar lök i köket. Linn kommer in. Linn: "Jag ÄLSKAR Carl." Charlotte: "Jaha? Men det ger dig för bövelen inte rätten att gifta dig med honom! Du är bara ute efter hans pengar! Vi var gifta i fyrtio år!" Rico kommer in. Rico: "Linn, vi måste sluta ha sex på mitt kontor." Linn: "Ja, för jag ÄLSKAR Carl." Rico: "Gör du?! Ähääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!! CHARLOTTE! GE MIG KNIVEN! Jag ska döda Linn när hon minst anar det." Linn: "Nämen, bevare mig väl i Guds heliga namn! Jag ÄLSKAR Carl!" Rico: "TYST! Jag kan inte se var Filip kommer in i bilden!" Charlotte: "Va?" Linn: "Ja, eller hur? Va?" Rico: "Filip har ingenting med det här att göra! Det var du och Thomas som försökte sno åt er Filips arv genom att kräma i kopieringsapparaten!" Charlotte: "Alltså, vad fan har du tuggat för nåt?" Börje kommer in. Börje: "MIN SON ÄR INTE MIN SON!!! JAG FICK JUST TILLBAKA DNA-PROVET!!!!"
 
Charlotte: "Jaha... Vems son kan det vara då?" Börje: "Min fru Kicki-Bettsy måste varit otrogen! Säkert som en del i Linns och Ricos plan att ruinera Charlotte för att komma åt Filips gräsklippare!!!!" Linn: "MEN JAG ÄLSKAR CARL!!!!!!!!!" Rico: "KÄFTEN! Ingenting av det han säger är sant! Han ljuger för att skydda Ronny! Ronny ville måla om sin friggebod men kontraktet med den förre ägaren förbjöd det!!!" Ronny kommer ut från garderoben. Ronny: "Lögnhals!" Rico: "Vad fan, har du stått i garderoben hela tiden?! Ytterligare ett tecken på ditt förrädiska sätt!" Ronny: "Jag åt soppa med Charlotte igår och det är jag som är pappa till Börjes barn!" Börje: "Åh, så det var dig Kicki-Bettsy besökte på bridgekvällarna?!" Linn: "Jag ÄLSKAR Carl." Börje: "Tyst, Linn! Nu är det Rico som ringer och ber Thomas om ursäkt! Sen har vi nog rett ut allt det här."
 
Jag undrar varför "Nya tider" lades ner...
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela