ludienyberg

Morgonbesök

Publicerad 2012-10-12 21:20:19 i Allmänt,

Tidigt på morgonen knackade det dörren. Jag utgick ifrån att det var Jehovas vittnen och öppnade argt dörren. Jag: "NEJ, JAG TROR INTE PÅ GUD, ERA... Jaha... Hej, vem är du?" Arg förälder: "Mitt namn är Urban Usling!" Jag: "Pehe! Va?" Jag kunde då inte hålla mig. AF: "Jag och min lille son Junior brukar läsa din blogg. Och härom dagen... läste vi ett inlägg... där du använde F-ordet! Hur förklarar du det?!" Jag: "Vadå, f*tta?" AF: "JAG HÖR INTE!!! Använd inte det ordet i min närvaro!!! Och i synnerhet inte i en blogg som barn läser!" Jag: "Men snälla... För det första brukar jag alltid censurera det ordet lite med en sån där stjärna på i:et, för då ser ju inte folk vad det är för ord... Och för det andra har jag aldrig sagt att bloggen är för barn."
 
Gammelsmurfen kom. Gammelsmurfen: "Jag ställer mig bakom den här arge herrn! Din blogg är alldeles för vulgär!" Jag: "Tio sekunder, är du inte borta sen så dödar jag dig med ett kryddmått, smurf." AF: "Han går ingenstans! Vi är här för att lära dig en läxa!" Jag: "Ooooh, I'm shaking, I'm shaking. Hur hade ni tänkt göra det?" Gammelsmurfen: "Vi har tagit med Sussie Tapper!" Jag: "Jaha?" Gammelsmurfen: "Ja... Du gillar ju inte henne." Jag: "Hon är väl ingen favorit, nej..." Gammelsmurfen: "Nej, just det! Sussie, kom! Sussie! SUSSIE, VAR FAN ÄR DU???!!!!!!!!!" AF: "Var fan är hon? Jag trodde hon åkte med dig hit?" Gammelsmurfen: "Hon gjorde ju för fan det!!!" Jag: "Äh, palla dra ut på det här längre, DÖ SMURFJÄVEL!!!!!" Vi började slåss.
 
Ludie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela