ludienyberg

Det farliga fucking uppdraget

Publicerad 2012-10-08 20:36:00 i Allmänt,

Jag fick ett brev från en kung vars sköna prinsessdotter blivit kidnappad av en galen styckmördardrake! Det var alltså upp till mig att rädda henne. Till min hjälp hade kungen skickat Varkahir, den festliga hästen. Så nu började min långa färd. Jag satte upp på Varkahir, den festliga hästens rygg och red iväg. Åtta timmar senare var vi typ helt lost. Jag: "Alltså, vad fan..." Varkahir: "Vad står på, husbond?" Jag: "Men vi är ju vilse! Vart ska vi?" Varkahir: "Kungen skickade med en karta. Tog du inte med den?" Jag: "... Eh... Come again?" Varkahir: "Inte undra på att vi gått i cirklar i åtta timmar, höhö! HÖ!!!!!!!!!!" Jag: "TYST!!! Varför sa du inte det? Var fan var den kartan nånstans?" Varkahir: "Jag tror kungen placerade den under din vedspis med förhoppning om att din instinkt skulle föra dig dit." Jag: "Men vilken jävla retard-kung!"
 
Då uppenbarade sig kungen på himmelen, som Mufasa liksom. Kungen: "Vad fan, kallar du mig retard, ditt fuck... bitch." Jag: "Fuckbitch, that's a new one." Kungen: "Vad tar det sån tid för? Jag vill ha min dotter hemma vid skymningen!" Jag: "Men snälla, chansen är större att Die Hard 5 kommer vara R-rated." Kungen: "Ja, den kommer vara så jävla hårt PG-13..." Jag: "Jag vet. Så nä, din dotter kommer inte sitta och titta på Gilmore Girls där hemma ikväll." Kungen: "Men jag skickade ju Varkahir, den festliga hästen!" Jag: "Eh, ja? Fan vad mycket nytta han har gjort hittills." Varkahir: "Hallå där! Jag har faktiskt tagit med Cluedo att spela när vi slår läger, PAX FÖR ÖVERSTE SENAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Jag: "Alltså, Ers Höghet, det här kommer inte gå." Kungen: "Nej, jag vet, jag ringer Batman."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela