ludienyberg

Den fantastiska berättelsen

Publicerad 2012-10-19 17:44:10 i Allmänt,

Det var en gång i ett land långt bort... en liten hare! Han hette Elgot och ville bort från sin trista tillvaro. Han rådgjorde med sin far. Elgot: "Åh far! Jag rådgör nu med dig!" Faren... säger man inte, man säger fadern: "Ja, jag hör då det! Du rådgör hela dagen! Men vet du vad som rådgör mest?" Elgot: "Nej." Fadern: "Rådjur! Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaa!!!!!!!! En alla tiders!" Elgot: "Men ge mig något råd!" Fadern: "Jag har inte råd. Ahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!! En alla tiders igen!" Elgot: "Nog med lustigheter!" Fadern: "Okej, men låt mig bara titta i mitt för-råd. Eheeeehehahahahaha!!!!!!!!" Elgot: "Inga lustigheter!!!!!!!"
 
Batman kom. Batman: "Pehe! Vilka lustigheter jag hör!" Elgot: "Jag sa ju att det fick vara nog med lustigheterna!" Fadern: "Ja, det sa du ju faktiskt. Du ville ha råd av mig. Det ska jag nog råda bot på. Hohaahahahahe!!!!!" Batman: "Jamen du är väl för festlig ändå! Hurra för din festlighet!" Elgot: "Här hurras inte!!!! Jag vill ha råd om vad ska göra med mitt liv!" Fadern: "Vill du ha ett råd? Jag tror det växer en rådodendron där ute! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!! JAG ÄR FAN FÖR MYCKET ALLTSÅ!!!!" Batman: "JA, JÄVLAR DET ÄR DU!!!! AHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAA!!!!!!" Elgot: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!"
 
Ludie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela