ludienyberg

The quest for Bigfoot

Publicerad 2012-11-08 22:11:53 i Allmänt,

Det första Obama gjorde efter att ha blivit omvald var att ringa mig. Nu skulle Bigfoot fångas in och de behövde min hjälp! Och därmed basta! De skickade en helikopter och snart var jag där i nån stor skog nånstans i USA. Regeringen hade samlat de främsta Bigfoot-experterna. Dessa var doktor Frank Clurr, som studerat Bigfoot i över sextio år. Sedan var det Vanessa, en så in i helvete snygg tjej som bara var där av den anledningen. Jag: "Men tjena, tjejen! Du, ska vi ta och gå på dejt sen när Bigfoot är infångad?" Dr. Clurr: "Meh, hallå, jag tänkte ragga på henne!" Jag: "Nej, du är gammal nog att vara hennes farfars farfars far! Fuck off, granpa!" Dr. Clurr: "JAG ÄR FAN INTE GRANPA!!!" Granpa tog upp en kulspruta och började peppra vilt. Jag: "Helvete!!!" Bigfoot: "RAAAAAAAARRRRRWWWW!!!!!!!!!!!!" Vanessa: "BAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!"
 
Jag: "AAAAAAAAAAAAAA!!!!! Nu kan det la inte bli värre! En skjutgalen farfar och Bigfoot!" Jag drog med Vanessa in bakom ett omkullvält skrivbord och tog upp min walkie-talkie. Jag: "Gunfire, gunfire! Request immediate backup!" Batman: "Här redan, vad har vi att göra med?" Jag: "Ja, du ser kanske..." Batman: "Bigfoot! Granpa! Ge er för fan! Det är inte kul!" Bigfoot: "Jo, det är skitkul!" Jag: "Han kan prata! DET ÄR OMÖJLIGT!!!!" Vanessa: "Wow, det var det jag trodde! Min forskning hade antytt att Bigfoot har en verbal förmåga men det har aldrig bevisats!" Jag: "Aha, häftigt, BATMAN, DÖDA DE DÄR JÄVLARNA!!!" Batman: "My pleasure!" Batman tog upp en handgranat. Vanessa: "NEEEEEEJ!!!!!" Jag: "Men Jesus, vad är det? Säg inte att det ska komma nån töntig twist nu, typ att granpa är din farsa och Bigfoot ditt husdjur som var med om en kemisk olika som liten." Vanessa: "Jo, typ." Jag: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela