ludienyberg

SD-filmen

Publicerad 2012-11-17 13:11:34 i Allmänt,

This fall... The movie of the year... Three men who were just going out for a drink. But instead... they found war... Erik Almqvist, Kent Ekeroth and Christian Westling have to fight against... a drunken foreigner... a comedian who is also a foreigner... and... a whore... It will be the battle of the century. Nobody is left unharmed. A story about courage, alcohol and iron bars, Paramount Pictures proudly presents... "I should not have filmed that." Rated R.
 
Jag: "Mm... Vilka miffon." Batman: "Tänk att dessa män sitter i vår riksdag! Tvi vale! VALE!" Skurt: "Hade jag varit Åkesson hade jag sagt åt dem att sticka ögonabums!" Jag: "Så sant som det var sagt!" Gammelsmurfen: "Men alltså... Jag tycker faktiskt de agerade helt rätt ändå." Jag: "Heh? Jag kunde inte vara mindre förvånad att du säger så för du vill alltid säga emot mig bara för att jävlas. Men utveckla gärna." Gammelsmurfen: "Jomen... De försvarade sig ju bara faktiskt." Jag: "Från vadå?" Gammelsmurfen: "Från... Jomen den fulle killen var ju jättearg." Jag: "Du är dum i huvudet." Gammelsmurfen: "FUCK YOU!!!" Jag och Gammelsmurfen började slåss. Skurt: "Ludvig! Gammelsmurfen! Lägg genast av! Vi är på ett café! Det är barn här inne!" Batman: "Äh, de tröttnar snart." Jag slet av ett bordsben från vårt bord. Batman: "OK, that does it!" Batman slängde ut mig och Gammelsmurfen genom var sitt fönster.
 
Jag: "Herregud... Vi är inte ett dugg bättre än Almqvist, Ekeroth och Westling!" Gammelsmurfen: "Inte du i alla fall." Jag: "GAAAAAAAAAAAA!!!!!!" Vi började slåss igen.
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela