ludienyberg

Ringaren i Notre Dame

Publicerad 2012-11-24 23:10:56 i Allmänt,

Esmeralda ska just bli bränd på bål. Frollo: "Har du några sista ord, din lilla häxjävel?!" Esmeralda: "Quasi! QUASI!" Quasimodo kommer. Quasimodo: "Jag är här, Esmeralda! Frukta ej!" Esmeralda: "QUASI!!!!!!" Quasimodo: "MEH TYST!!!!!! JAG ÄR JU FÖR FAN HÄR!!! Bränn henne, Frollo!" Frollo: "Med nöje, heheheheheheheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeee!" Rufus: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! Jag vann inte drömvinsten på dagens Lottodragning! Rackarns bananers bubblarns i Fjalarskogen!" Esmeralda: "Men rädda mig för fan!!!" Rufus: "Nej! Inte om du inte tänker be snällt! Din lilla buttris!" Frollo: "Ja, visst är hon en riktig buttris, alltså?" Quasimodo: "Verkligen en buttris!" Esmeralda: "Meh dö!!!" Quasimodo: "Du dö!!!!" Frollo: "Men kan jag tända den här skiten eller?" Rufus: "Ja." Batman: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!"
 
Frollo: "Men vad FAN! Du är ju inte ens med i den här berättelsen!" Batman: "Jag är där nöden kräver och den här kvinnan är fucking oskyldig!" Quasimodo: "Hurra!" Batman: "Quasimodo, du ska inte se så glad ut. Du har kokain i fickorna." Quasimodo: "Va?! Ja, okej då..." Rufus: "Men Quasi! Jag är tamefan besviken på dig! Jävla knarkis!" Esmeralda: "KNARKIS!!!!" Quasimodo: "Tyst! Varför brinner hon inte för?! Frollo, tänd!!!" Frollo: "Nej! Esmeralda och jag har faktiskt jävligt mycket historia tillsammans!" Esmeralda: "Det har vi väl fan inte alls!" Frollo: "Jo, det har vi! Och nu ska vi gifta oss! Vig oss! Eh... Rufus, eller vad fan du heter, VIG OSS!!! AAAGHAAA!!!!" Rufus: "Jag tänker inte viga er! Det här är ingen regelrätt vigsel nånstans! Den är så jävla okonventionell!" Frollo: "SVÄR INTE SÅ JÄVLA MYCKET, JAG ÄR EN PRÄST FÖR FAN!!!!" Quasimodo: "JAG HATAR DIG, RUFUS!!! DU TOG MITT KINDERÄGG IGÅR!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela