ludienyberg

Harry Potter på nya äventyr

Publicerad 2012-11-19 21:05:22 i Allmänt,

J.K Rowling var inte nöjd med de rikedomar Harry Potter-böckerna gett henne. Hon ville ha mer pengar så då skrev hon:
 
Harry Potter på nya äventyr, fucking!!!
 
Harry och Ginny har precis tumlat runt i sänghalmen och nu går Harry ner för att smygröka i tvättstugan. Där möter han Ron. Harrys hjärna säger reflexmässigt inbrottstjuv och Harry spöar skiten ur Ron. Ron: "VAD GÖR DU?! DET ÄR JU JAG!!!!" Harry: "Ron!? Helvete, shit, sorry. Jag trodde du var den där the rapist ginger som de varnat för på nyheterna." Ron: "Va, jomen det är jag också men det är inte därför jag är här. Har du senaste numret av Trollnytt? Jag tycker så mycket om att läsa Kuckelimuckspalten, du vet. Sedan gillar jag Finurliga Frippas häxkonster i vardagen. Och för att inte tala om de kluriga Krixikruxi-korsorden i slutet!" Harry: "Tyvärr, jag bränner alla dem." Hagrid: "Jag har ett exemplar!" Harry: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! EN STOR JÄVLA FLODKOSSA SOM TÄNKER DÖDA OSS!!!! RÄDDA SIG, DEN SOM KAN!!!!"
 
Ginny kommer ner. Ginny: "Vad fan är det som händer?!" Hagrid: "Det är bara jag! Vad fan, ni behöver inte väcka hela stan, retards!" Harry: "Hagrid, vad gör du här? Det är ganska jävla obehagligt att du är här i huset!" Ginny: "Vad fan gör Ron här?" Harry: "Han är ginger-rapisten." Ginny: "VA!?" Harry: "TYST!!! Jag vill ha svar från Hagrid!" Hagrid: "Jag har sovit här i tre år faktiskt. Blev vräkt. Hur kan ni inte ha märkt nåt förrän nu?" Harry: "Alltså, Hagrid, du är ju fan äcklig!" Hagrid: "Meh, Ron då? Han är ju ginger-rapisten!" Ron: "Men du är ful!" Hagrid: "Ähäääääääääääääääääääää!!!!!" Harry: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela