ludienyberg

EU-Kommissionen

Publicerad 2012-11-22 18:17:38 i Allmänt,

Cypern: "Jahapp, välkomna till ett nytt kommissionsfuckingmöte. Har någon ett lagförslag?" Polen: "Jag tycker definitivt det är dags för en prissänkning på jordgubbar!" Cypern: "Prissänkning på jordgubbar, någon däremot?" Rumänien: "Jag!" Slovenien: "Heeere we go..." Rumänien: "Vad?" Slovenien: "Du ska alltid mobba Polen! Han har faktiskt haft det svårt!" Rumänien: "Ja, men han sitter ju och käkar jordgubbar just nu. De hade han allt råd med. Hur mycket betalade du för dem, Polen?" Polen: "Fem euro." Rumänien: "Snåljåp." Ungern: "Får jag smaka en?" Polen: "Nej, det är MINA GUBBAR!!! AAAAAAHAAAA!!!!" Slovenien: "Jag sa ju det! Polen är bräcklig." Ungern: "Jag fick inga jordgubbar, ähääääääääääääää!!!!!" Cypern: "Käften! Jag har parlamentet på telefon här, de vill veta om vi har något förslag. Har vi det?" Ungern: "Ja, att Polen kan ta sig i röven!" Polen: "FUCK YOU!" Polen och Ungern börjar slåss.
 
Cypern: "Code red, code red! Polen och Ungern spöar skiten ur varandra! Vi kan kalla det jordgubbskriget -12. Ni måste komma hit med tårgas för att stoppa vansinnigheterna! TÅRGAS!!!" Parlamentet: "Rackarns! Vi gjorde slut på våra sista granater när Luxemburg klottrade på bänken i Europadomstolen härom veckan!" Cypern: "Vad fan, använde ni tårgas för det? Låter lite... psykopatiskt." Parlamentet: "Jag vet, hehe! Du! Jag tror ministerrådet har några granater i källaren." Cypern: "Ring dem! Polen och Ungern har börjat krigsmåla sig med Sveriges Ettan Lös!" Parlamentet: "Meh, vi hade ju tänkt spara ministerrådets tårgas för att jävlas med Europeiska ombudsmannen på hans svensexa..." Cypern: "NU!!! Fan vad vi överanvänder tårgas här i EU... Skit samma, ring dem!" Luxemburg: "Nu är goda råd dyra! Polen satte just eld på Belgiens skrivbord i sitt vredesmod!" Cypern: "Jo... Tycker det här mötet har gått rätt bra ändå, med tanke på... Nej, okej, det har gått åt helvete."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela