ludienyberg

Dikt om... whatever, nånting

Publicerad 2012-11-21 21:55:24 i Allmänt,

Jag hatar när ingenting går som det ska
En skitdålig dag som från början var bra
När folk inte svarar när man säger hej
När man handlar och möts av ett "medges ej"
När regntunga moln står på lurpass i skyn
När folk skriver "mys" med typ tvåhundra y:n
När pissprogram står på kö i teven
När riskorn fastnar på träsleven
 
Producent: "Men shit, what's up your ass?" Jag: "Va? Inget." Producent: "Men... gnäll inte så mycket då. Folk kan ta illa upp." Jag: "Vadå, för den där mys-grejen? Det är fett irriterande. Det kan vara typ ja, ikväll kommer Frippa och Frippe hit för filmkväll och myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!!!!!!!!!!!!! Säg den meningen utan att låta som en idiot." Producent: "Okej, det går väl inte." Jag: "Nej. Men tyst, jag fick inte avsluta dikten.
 
När jag inte orkar lyfta tunga vikter
När producenten avbryter mina dikter
 
Producent: "Käften." Jag: "Du är ful." Producent: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!"
 
Ludie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela