ludienyberg

Tarzan

Publicerad 2012-05-22 12:58:12 i Allmänt,

Gorillaparet Kerchak och Kala förlorade en dag sin lille son. Det var den onde leoparden Sabor som köttade ungen totalt! Ack! Ve! Men! Dagen efter kommer Kala hem med en liten människobejbis. Kala: "Ta-da! Vår nye son!" Kerchak: "Que?" Kala: "Vår nye son!" Kerchak: "Det där?" Kala: "Ja. Är han inte gullig. Jag tänkte vi kunde kalla honom Tarzan!" Kerchak: "Men va...? Var hittade honom?" Kala: "Jag hörde honom skrika. Och så snokade jag upp hans hem där hans föräldrar tydligen också blivit köttade av Sabor. Så jag tog med honom!" Kerchak: "Alltså... Kala... Vår son dog igår." Kala: "Ja?" Kerchak: "Och nu kommer du hem och har slitit tag i första bästa sak med puls, för att ha som ersättare." Kala: "Nej! Jag älskar Tarzan!" Kerchak: "Om vår unge inte hade dött igår, hade du reagerat på det där skriket då?" Kala: "Ja." Kerchak: "Nej, det hade du verkligen inte. Du var bara desperat efter en ny unge. Och nu står du här med nån typ... hybrid mellan en apa och ett vildsvin... utan päls." Kala: "Meh! Okej, jag skiter väl i honom då!"

Kala sparkar ut ungen för ett stort jävla stup. Kerchak: "Du vet att tidvattnet inte har kommit in än, va?" Kala: "VA!!!? TARZAN, KOM TILLBAKA!!!" Långt därnere hörs ett knak. Kerchak: "Grattis, nu måste du uppfostra en unge med ryggmärgskada." Kala: "Nej. Jag har inte bett om att få adoptera ett skadat barn." Kerchak: "Alltså, nu var det ju du som sparkade ut honom för stupet. Såatte... Du är en ganska dålig morsa." Kala: "Ahmen du'rå?! Det var du som hetsade vår förra unge att pissa på Sabor." Kerchak: "Det var ett manlighetstest. Han torskade ganska grovt." Kala: "Men fuck you."

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela