ludienyberg

Mitt möte med Gammelsmurfen

Publicerad 2012-05-07 00:14:37 i Allmänt,

Jag var ute i skogen tidigt på morgonen som vanligt för att plocka blåbär. När jag plötsligt får syn på Gammelsmurfen! Jag: "Se goddag, Gammelsmurfen! Vad för dig till denna fina del av skogen idag mån trooooooooooooooooooooo?" GS: "Jag måste skita." Jag: "Meh... Jaha? Gör det då." Gammelsmurfen hoppar upp i min blåbärskorg och lägger en kabel bland de delikata bären. Jag: "VAD FAN GÖR DU?!" GS: "Ehe! Din bitch. Det här är min skog. Det är mina bär." Jag: "Du kan ju fan inte sätta dig och kräma i min jävla korg, ditt miffo!" GS: "Nähä? Och vem ska avgöra det?" Batman: "Det ska jag. Låt höra Ludvigs historia." Jag: "Idioten där nere målade om mina bär." Batman: "Gammelsmurfen, är detta sant?" GS: "Jovars! VARS!" Jag: "Haha, han erkände. Case closed." Batman: "Nu måste vi hitta på en rimlig bestraffning!" Jag: "Jag vet! Han kan tvingas titta på alla avsnitt av Good Christian Bitches." Batman/GS: "Oh, fy fan!" De spydde båda två i typ fem minuter. Efteråt fortsatte rättegången:

Batman: "Låter bra!" GS: "Va?! Fuck no!" Batman: "Det är bara att börja poppa popcorn för du har en jävla massa tevetittande framför dig, Smurfsy!" GS: "Jag heter inte Smurfsy! Och jag tänker fan inte titta på Good Christian Bitches, det verkar ju suga ju." Jag: "Du suger." GS: "Men var fan fick du luft ifrån?!" Batman: "Order! Order in court!" GS: "Vi är i en jävla skog!" Batman: "Vill den åtalade säga något till sitt försvar?" GS: "Ja, Ludvig är dum i huvudet." Jag: "Men OOOOOOOOOH, SE-NAP!!! Var det seriöst det bästa du kunde kunde komma med?" Batman: "Ge er! Båda två! Man skulle kunna tro att ni ryker ihop när som helst!" Jag: "Bra idé." Jag och smurfen rök ihop. GS: "DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!" Jag: "Du borde heta Arslesmurfen, tycker jag passar bättre på dig." Batman gick emellan. Batman: "Under mina fyrtio år som domare har jag ALDRIG VARIT MED OM MAKEN!!! SKÄRP ER!!!" Jag: "Gammelsmurfen luktar som jäst wombatrövsvett."

Det argumentet höll inte. Smurfen gick fri.

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela