ludienyberg

Balrogen

Publicerad 2012-05-26 01:00:52 i Allmänt,

Härskarringens brödraskap har skyndat över den smala bron och nu står Gandalf och ska hindra balrogen från att komma över. Gandalf: "YOU SHALL NOT PASS!!!" Balrog: "Nähä? Och vem tänker hindra mig?" Gandalf: "Meh, jag..." Balrog: "Hur då?" Gandalf: "SÅHÄR!" Gandalf stöter sin stav hårt i bron. Inte ett piss händer. Gandalf: "Uh-oh." Balrogen petar Gandalf av bron. Han gör ett sånt där jävla Långbenskrik när han faller ner i mörkret. Balrogen går över bron för att döda de andra. Balrogen: "Jag hoppas ni skrivit era testamenten, motherfuckers!" Aragorn: "Åh, du ditt jävla arselbus! Du är ett sådant arselbus!" Balrog: "Meh! Jag är inte arselbus!" Aragorn: "Jo, det är du! Få se ditt pass!" Balrogen ger Aragorn sitt pass. Aragorn: "Aha! Här står det Balrog Arselbus Gustafsson!" Balrog: "Va? Få se! Men nä! Det där skrev du dit nu! Hallå, säg till honom, han retas! Ähääääääääääääääääääää!" Legolas: "Fy, Aragorn! Ta Balrogen i handen nu och säg förlåt! Och pussa honom. Och kyss honom. Och kanske typ... lite mer."

Alla stirrar förskräckt på Legolas. Legolas: "Vad tittar ni på? Okej, jag erkänner! Jag brukar titta på Balrogporrfilmer!" Gimli: "DUDE!!!" Legolas: "Men Gimli, tyst. Du gillar hobbitporr." Gimli: "Jamen, seriöst! Balroggar som spänner på varann?" Legolas: "Nu är ju det långt ifrån det enda de gör. I filmen Middle Earth Fuckfest 6 får vi bland annat se..." Aragorn: "Alltså, det finns barn här." Boromir: "Hoberna är inte barn. Och förresten har de blivit ihjälskjutna av alla orcher medan vi stått här och pratat om balrogporr." Aragorn: "Oups." Legolas: "Herr Balrog! Kan inte vi spela in en film ihop?" Gimli sätter en yxa i ryggen på Legolas. Balrog: "Men vad gör du med min nye pojkvän?! Ditt arselbus!" Gimli: "Jag är inte arselbus!!!" Gandalf den vite: "Hallå, jag är tillbaka! Nu slutar ni bråka genast!" Boromir: "Gandalf, du är ett arselbus tycker jag!" Gandalf: "Men var fan fick du luft ifrån nu då?" Aragorn: "Nästa som säger arselbus dör!" Balrog: "Arselbus." Aragorn: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!"

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela