ludienyberg

Min lördag

Publicerad 2012-03-24 23:38:27 i Allmänt,

Jag gick på stan idag minding my own business, när jag plötsligt ser ett skräp på marken! Hujedamej, dessa ligister som inte tar någon hänsyn till miljön! Jag undersökte brottsplatsen för att ta reda på vem gärningsmannen kunde vara. Spåren pekade alla på en enda person: DJUNGELDJURET HUGO!!! Jag: "Hugo, din jävel, du ska dö!!!" Jag drog hem och packade på mig en eldkastare och diverse andra vapen. Jag skulle åka till Afrika och ta fast Hugo om det så skulle kräva att jag brände ner alla träd i hela Afrika. Jag tog första bästa flyg.

Snart var jag på plats i Afrika-djungeln! Jag: "Let the hunt begin!" Där! Där på en trädgren satt djungeldjuret Hugo och käkade Snickers och slängde papperet på marken. Jag: "Freeze, motherfucker!" Hugo tog upp en minigun och pepprade mot mig. Hugo: "Du tar mig aldrig levande!" Jag tog skydd bakom en sten. Jag: "Jaså? Vad säger du nu?" Jag sprutade med eldkastaren mot ekorrjäveln men han hoppade undan. Hugo: "Ha! Är det allt du har att komma med? Gäsp, patetiskt... Patetiskt..." Jag kastade tolv tårgasgranater och avfyrade ett raketgevär, vilket Hugo inte var lika road över. Han hoppade ned i något hål. Och kom upp en stund senare i en pansarvagn! Jag: "Helvete!!! Hur har du fått tag på den?! Vi är mitt i djungeln! Det är omöjligt!" Skotten dånade redan och jag flydde.

Hemma igen så ringde jag till den enda personen som kunde hjälpa mig. Jag: "Du måste hjälpa mig döda djungeldjuret Hugo!" Skurt: "Va? Varför då? Vem är du?" Jag: "Skurt! Försök inte slingra dig! Du är skyldig mig en gentjänst. Minns du inte när vi var i 'nam tillsammans? 'Nääääääm!" Skurt: "Va??" Jag: "Men hjälp mig döda Hugo, är det för mycket begärt?!" Skurt: "Vad har han gjort då?" Jag: "Han är dryg." Skurt: "Men wow, vilket motiv." Jag: "MEN SKIT'IT DÅ! ÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!"

Jävla Skurt.

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela