ludienyberg

Yoda och Skurt slåss

Publicerad 2012-06-09 23:59:41 i Allmänt,

Jag fick det allra märkligaste telefonsamtalet från borgmästaren idag! Såhär var det. BM: "Ludvig! Du måste komma in till stan! Yoda och Skurt har råkat i luven på varann!" Jag: "Va? Yoda och Skurt?" BM: "Yoda och Skurt, ja! Fråga mig inte hur detta kommer sig men de slåss utav bara fan här ska du veta! Du måste få dem att sluta!" Självklart var det min plikt att reda ut detta gräl. Jag for in till stan och mycket riktigt, på Stora torget slogs Yoda och Skurt. Jag gick emellan. Jag: "Okej, nu slutar ni, grodjävlar!" Yoda: "Grodor vi inte är!" Jag: "Skippa den där idiotgrammatiken, okej?" Yoda: "Okej." Jag: "Vad fan slåss ni om?" Skurt: "Han är dum!" Jag: "Men wow... Alltså, sexåringar brukar komma med bättre motiv." Skurt: "Jomen, han tog ett Pokémonkort av mig!" Yoda: "Nähä! Venosaur är min." Skurt: "VENOSAUR ÄR FAN INTE DIN!!!" Jag: "Skurt, dampa inte!" Skurt: "Här dampas inte!" Jag: "Jo, du dampar! Vems är kortet? Ärligt nu, för bövelens bövelsböveli!" Yoda: "Mitt." Jag: "Mm, Skurt. Skulle en Jedimästare ljuga kanske? Tror väl icke det! Icke sa faktiskt Nicke!"

Skurt slog mig. Jag: "Vad fan! Yoda! Nu är det krig! Du och jag ska döda Skurt till varje pris!" Skurt: "Ni dödar mig aldrig! Jag har ett ess i rockärmen!" Yoda: "Det har jag med! En tårgasgranat!" Yoda kastade tårgasgranaten mot Skurt, missade och träffade en förbipasserande klass med sjuåringar. Yoda: "Ojs..." Jag: "Yoda, du skulle inte kunna träffa ett dass om du så stod inuti det." Yoda: "Ähäääääääääääää!!! Elaking!" Yoda sprang därifrån. Nu var det jag ensam mot Skurt! Skurt: "Moaha! Mitt ess i rockärmen är... NAPALM!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAA!!!!!" Han började kasta napalm så jag drog. Hemma ringde jag Batman och bad honom strypa grodjäveln med taggtråd. Han sade att det gick emot hans principer.

Skurt må ha vunnit den här gången... Men vänta bara så fucking vinner jag maddefacker! Fan, kom inte på nån slutreplik...

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela