ludienyberg

Sverige-Ukraina

Publicerad 2012-06-11 23:20:18 i Allmänt,

Sverige torskade mot Ukraina med 1-2. Så här blev reaktionerna hemma hos teletubbisarna:

Po är helt fucking loco. Dipsy: "Håll i honom! Han är galen! Galen!" Po: "JAG SKA DÖDA SHEVCHENKO!!! GAAAHGAAAAA!!!!" Lala: "Po, lugna ner dig! Hade Mellberg gjort lite bättre ifrån sig hade matchen slutat 2-2! Så skyll inte bara på Shevchenko." Po: "Han ska dö!!!" Lala: "Mellberg?" Po: "NEJ, SHEVFUCKINGCHENKO!" Tinkie-Winkie: "Nu ska vi ju komma ihåg att det bara är fotboll vi talar om. Och fotboll, tillsammans med alla internationella idrottsarrangemang, handlar om gemenskap mellan länderna." Po: "JAG SKA STRYPA DEN JÄVELN!!!" Dipsy: "Men för helvete, Po, nu hämtar jag snart ett lavemang!" Po: "YÄÄÄHÄ, DÖ SHEVCHE...

Lavemang!

Po: "Alltså, första matchen..." Lala: "Jo, men om vi förlorar kan det ju vara för att vi suger för mycket och kanske inte förtjänar att vinna." Po: "Jo... Men Ukraina... Jag visste inte ens att de hade ett landslag." Dipsy: "Pehe! Shevchenko gjorde båda deras mål!" Po: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!" Tinkie-Winkie: "Men vad fan då, Dipsy!" Dipsy: "Sorry! Jag ville bara kolla om lavemanget funkade." Lala: "Nu får du ge honom ett till!" Dipsy: "Men nej! Jag gav det förra!" Tinkie-Winkie: "Hör ni... Po våldtar dammsugarelefanten utav ren och skär vrede. Vi bör ge honom ett till lavemang fort." Dipsy: "Vi singlar slant! Här! Jag tar krona!" *singel* Lala: "Klave, yes!" Dipsy: "Men vad fan, jag menade klave!!" Lala: "Men fuck you. Ge Po lavemanget nu."

Lavemangförsök som inte går så jävla bra! Dipsy hamnar på akuten med spräckt käke. Så går det när Sverige torskar redan i gruppspelet...

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela