ludienyberg

Sverige-England

Publicerad 2012-06-16 14:38:12 i Allmänt,

Sverige torskade mot England igår. Såhär blev reaktionerna hos teletubbisarna: Lala: "Okej, Po, försök vara lite vuxen nu." Po: "Jomen, självklart. Jag är vuxen. Inga problem. Jag ska bara SLITA..." Tinkie-Winkie: "Lavemang, Dipsy! Nu! Ge Po ett lavemang innan han åker till Kiev och köttar Hamrén!" Dipsy ger Po ett lavemang. Po: "AAAAAAAHHHH!!!! Hamrén ska dö!!!" Dipsy: "Ånej! Han har blivit immun mot lavemang! DET ÄR OMÖJLIGT!" Tinkie-Winkie: "To the panic room!" Dipsy, Lala och Tinkie-Winkie flyr in i skyddsrummet. Po: ÖPPNA!!! JAG BEHÖVER PENGAR TILL KIEVBILJETTEN!" Tinkie-Winkie: "Nej, Po! Vi vet allt vilka onda avsikter du har med din resa! Du tänker mörda Hamrén!" Po: "Nej! Eller jo. Nej, jag ska bara kika lite." Dipsy: "Ha! Eller hur? Dra den om Förintelsen också!" Tinkie-Winkie: "Whoa, dude!! Det där, om något, kommer vi bli stämda för!" Po: "Men öppna, det är inget kul!" Lala: "Men har du inga pengar själv?" Po: "Nej. Jag förlorade en duell i säckhoppning mot bebis-solen och vi tävlade om ganska mycket pengar." Dipsy: "Hur fan hoppar bebis-solen säck?" Po: "Men alltså, öppna! Annars våldtar jag elefantdammsugaren igen!" Dipsy: "Okej då." Tinkie-Winkie: "Nej! Vi förhandlar inte med terrorister!" Lala: "Just det, bajse!" Po: "ÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!" Sensmoral: Sverige måste bli bättre på fotboll. Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela