ludienyberg

Rädda Willy

Publicerad 2012-06-04 20:42:32 i Allmänt,

Jesse och hans vänner har precis släppt ut Willy i vattnet och nu måste han ta sig ut ur hamnen innan skurkarna fångar in honom igen. För att ta sig ut måste han hoppa över en fet stenmur typ där Jesse nu står. Jesse: "Kom igen, Willy! Du kan klara't! Du kan klara't! Klara't!" Willy har hittat ett stycke tång som han tuggar på för att bli lite hög. Det hjälper honom nämligen slappna av när han ska göra höga hopp. Nu tar han sats! Jesse säger den där indianramsan om och om igen, typ "ana ahoga aheisis" eller hur fan den nu gick. Willy hoppar! Högt som fan! Han svävar rakt över Jesse. Och landar tvärt rakt på honom. Jesse: "AAAAAAAA!!!!! TA BORT FISKJÄVELN!!! JAG DÖÖÖR!!!" Batman kommer. Batman: "Har du problem?" Jesse: "JAAAAAAA!!!" Batman: "Ring Poolia." Willy: "Hallå, jag behöver verkligen komma ner till vattnet nu." Jesse: "Vad FAN, kan du prata?!" Willy: "Jag är så jävla hög så jag kan göra det mesta." Batman: "Se, så oväntat!"

Willy: "Alltså, jag typ dör här." Jesse: "Eh, gör du? Så jobbigt! Själv ligger jag med en flera tons jävla späckhuggare över mig!!!" Batman: "Jesse, din buttra ton hjälper föga. Din lilla buttris!" Willy: "Just det, din lilla buttris!" Jesse: "Alltså, mina revben har punkterat mina lungor på typ femton ställen." Batman: "Jamen, det är knappast en anledning till att bete sig som en buttris! Nu tycker jag vi sjunger Var inte en buttris-sången. Häng på, Willy!"

Var inte en buttris-sången
Var inte en buttris
Var inte en buttris
Var inte en sån jävla buttris
Var inte en buttris


Willy: "Åh, vilken glad och upplyftande sång!" Batman: "Sannerligen. Håller du inte med, Jesse?" Jesse: "Döda mig..." Batman: "Åh, du har inte lärt dig ett dugg! Fy skäms!" Jesse: "Gaa.."

Ludie



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela