ludienyberg

Pepsi-reklamen

Publicerad 2012-06-18 22:48:29 i Allmänt,

Hej! Har du halkat efter i arbetet? Har du fått slita som ett djur hela dagen? Är din chef dum i huvudet? Är din sexiga kollega upptagen? Kan din irriterande kontorsgranne vika snygga papperssvanar vilket den där sexiga tjejen tycker är lite gulligt och när du försöker så ser svanjävlarna ut som korsningar mellan missbildade mumintroll och dvärgen från Fångarna på Fortet? Fastnade du med slipsen i kopieringsmaskinen? Halkade du på snusprillan som den äcklige städaren loskat på golvet? Var pappret slut på toaletten så du var tvungen att använda din skosula som du sen lade i din irriterande grannes lunchmacka så det var ju i och för sig ganska roligt i slutändan? Kom den där Paper Clip-Guy upp när du skulle skriva nåt på datorn?

Då är det Pepsi du behöver! Här har vi test juryn för att bevisa hur gott det är: Batman, Frodo, Skurt, Bamse, Voldemort och Buttran från Powerpuffpinglorna. Frodo: "Mm, så gott! Tio av tio!" Bamse: "Jag vill ha honung." Batman: "Skulle se lite weird ut i en läskreklam." Bamse: "Passa dig! Jag är världens starkaste björn!" Batman: "Men ooh, vilka jämför du med?" Bamse: "Eh... Rasmus Nalle?" Batman: "Ojdå, jag borde verkligen passa mig för Bamse är starkare än Rasmus Nalle!" Skurt: "Det är jag med!" Frodo: "Jag tror nog att jag också är starkare än Rasmus Nalle!" Buttran: "Jag är nog också starkare än Rasmus Nalle!" Producent: "MEN KAN NI PRATA OM LÄSKEN ISTÄLLET FÖR VEM SOM ÄR STARKARE ÄN RASMUS NALLE?!!!!" Voldemort: "Jag tror jag också är starkare än Rasmus Nalle." Producent: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!"

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela