ludienyberg

Mio, min Mio

Publicerad 2012-06-08 00:36:27 i Allmänt,

Bosse har färdats långväga, hängandes i en andes (som bara är ett huvud av nån anledning) skägg. Nu har han kommit till Landet i fjärran. Han landar på marken. Så ser han en man komma gående. Han förstår att det är hans far och kastar sig i hans famn. Pappan: "Mio, min Mio!" Bosse: "Eh... Jag heter inte Mio." Pappan: "VA?? Vad fan heter du då?" Bosse: "Bosse." Pappan: "Men vaf... Aaaahhh, andas lugnt, tänk på yogakursen du gick i somras, ANDEN, VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?!" Anden: "Vadå?" Pappan: "Men du har ju hämtat hit fel unge för helvete!!" Anden: "Men han höll ju i guldäpplet..." Pappan: "Meh, och??? Ett jävla äpple, du måste ju fråga vad han heter!" Bosse: "Det gjorde han! Och jag sa Bosse, och han ba' öh, följ med mig, öh." Anden: "HAHA, fyfan vad roliga imitationer du gör! Loser." Pappan: "Anden... Innan jag flamberar dig.. långsamt... med en tändare och en Axeflaska, berätta varför du tar hem en unge som heter Bosse!" Anden: "För att jävlas! Haha, det lyckades uppenbarligen." Pappan: "Vad ska jag göra med den här skitungen nu då?! Åk tillbaka med honom! Hämta Mio!" Anden: "Gääääsp, vad trött jag blev. Tror inte jag orkar flyga mer idag."

Nu talade Bosse. Bosse: "Pehe! Jag talar." Pappan: "Tyst! Det här rör inte dig!" Bosse: "Meh! Jo! Jag blev just kidnappad av ett flygande jävla huvud helt i onödan." Anden: "Ja, och som att inte det räckte måste du slåss mot onde riddar Kato! Han är en riktig bajse, må du tro!" Bosse: "Jag vill inte slåss mot nån bajse!" Pappan: "Du ska inte slåss mot nån, va, bajse? Vad fan är det för ord... Mio ska göra det! Men oj! Han är inte här! Nej, för anderövhålet här bredvid bestämde sig för att hämta hit nån lodis som heter Bosse!!!" Kato: "Hej!" Anden: "AAAAH, STICK HÄRIFRÅN DIN JÄVLA BAJSE!!!" Kato: "ÄHÄÄÄÄ! NU TAR JAG LIVET AV MIG!" Kato sliter upp halsen på sig själv med sin järnklo. Anden: "Pehe!"

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela