ludienyberg

Inspirationsproblem

Publicerad 2012-06-20 15:45:15 i Allmänt,

Nu har jag lagat en soppa
En skapelse ingen kan toppa
Om nån kock i vägen
Är självmordsbenägen
Så är det nog bara att hoppa
 
Jag: "Limerick!" Producent: "Ja, tack. Jag förstod det. Alltså, du måste börja get your shit together nu..." Jag: "Men det gör jag." Producent: "Nej. Det var länge sen du skrev något revolutionerande. Du måste skriva något som förändrar världen!" Jag: "Okej. Typ att Skurt och Batman spelar Jönssonligan: Jakten på Mjölner. Och så kommer Frodo in och bjuder på te och så börjar de bråka för Skurt har fått lite mer te än Batman." Producent: "Ja, precis." Jag: "Alltså, jag skämtade. Jesus, jag borde fan avskeda dig." Producent: "Men jag tyckte det lät skojsigt!" Jag: "Nej, det var inte skojsigt." Producent: "Det var skojsigt!!" Jag: "Det var inte skojsigt och därmed basta!!!" Producent: "Men vad fan ska du skriva om då? Du måste komma på nåt ögonaböms!" Jag: "Käften. Jag kommer på nåt." Producent: "Vad sägs om... Darth Vader... på dejt med... tjejmusen från Mjölktandsmössen!?" Jag: "Hm... You're on to something. Jag provar."
 
DV: "Så vad jobbar du med?" Mus: "Jag smyger in till små barns rum på nätterna, snor deras mjölktänder och ger dem presenter." DV: "Eeeeeew!!! Fan vad weird!!!" Mus: "Men shit! Ta det lugnt! Vad fan gör du då?" DV: "Jag styr ett imperium som typ spränger planeter och försöker ta över galaxen. En gång högg jag handen av min egen son, hihi, fniss!" Mus: "Idiot." DV: "Meh, du är en idiot! Ähääääää!!!!" Jag: "Okej, det här sög."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela