ludienyberg

Eh... palla rubrik

Publicerad 2012-06-03 00:20:04 i Allmänt,

Jag var ute och gick idag vid Marielunds tågstation. Så plötsligt får jag se en vacker kvinna ligga bunden på spåret! Fucking! Och det kom ett tåg också! Jag sprang fram till kvinnan. Jag: "Åh, du väna mö! MÖ!!! Jag vet inte varför jag skriker vissa ord sådär men det ser roligt ut." Kvinnan: "Jaha, hjälp mig." Jag: "Jovars!" Kvinnan: "Man säger inte jovars som svar på en tillsägelse, ditt röto." Jag: "Du är röto!" Kvinnan: "Du är röto!" Jag: "Rötorötoröto!" Kvinnan: "Men tyst! Tänker du rädda mig eller?" Jag: "Hm... Vi låter Gud bestämma! Gud, ska jag rädda denna kvinna?" Gud: "Ja." Jag: "Men vad fan! Jag trodde inte du fanns!" Gud: "Jag finns. Rädda nu denna kvinna, Ludvig! Du är hennes enda hopp!" Jag: "Jag vill rädda henne... Men ack! Jag kan inte!" Kvinnan: "Meh, nähä? Anledning?" Jag: "Ty detta är ett jobb för Batman och han är nowhere to be seen, fucking!"

Gud: "Ludvig! Get your shit together! Tåget närmar sig! Kvinnan kommer vara helt jävla köttad snart om inte du ingriper!" Batman: "OK, så vad är det som händer?" Gud: "MEN VAD FAN!!!!!!!!" Kvinnan: "Ja, eller hur? Vad fan liksom?" Jag: "Batman! Rädda kvinnan på stubbelibinisen! PÅ STUBINEN!" Batman: "Konsidra it gjort. Ahahahahaha! Svengelska är väl för festligt? Vilken fest det blir med svengelska!" Kvinnan: "Nämen ta det lugnt. Tåget är bara tio meter bort..." Jag: "Batman! Rädda kvinnan bumsare än bu..." SLÄRT!!! Lät det typ när tåget kom och... ja. Jag och Batman kunde bara stirra på den inte längre så vackra kvinnan. Jag: "Oups." Gud: "Du har ödelagt ett liv!" Jag: "Jag sade faktiskt oups." Gud: "Jaha, jamen då är det ju lugnt!" Jag: "Tänk så förstående Gud är. Låt oss alla bedja." Gud: "SARKASM, DITT MIFFO!!!" Batman: "Tyst nu i bönestunden!" Gud: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!"

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela